Sunday, January 29, 2012

URBAN VIBE ONLINE CONTEST - Cinta Seputih Salju (PREVIEW)

Assalammualaikum semua!~

Post kali ini amat penting buat semua Bride-to-Be yang sedang membuat preparation untuk hari bahagia masing-masing ^__~
Sebenarnya, rina nak bercerita tentang Pameran Pengantin Malaysia yang sangat familiar dengan kita semua kan?


Sebelum bercerita dengan lebih lanjut, izinkan rina bercerita mengenai PENGANJUR event yang sangat popular ini. Rina rasa semua dah tahu berdasarkan tajuk post rina hehe =)

Yes! They are Urban Vibe Event team~!



Urban Vibe Event merupakan sebuah syarikat pengurusan pameran milik penuh Bumiputera yang memberi khidmat kepada pelanggan dengan penuh tanggungjawab. Uniknya Urban Vibe Event ni ialah pihak pengurusannya terdiri dari anak muda yang cool & energetic. Berikutan itu, kaedah promosi dan konsep sesuatu event tu berbeza dari biasa hasil dari idea yang fresh dan terkini.

Oleh sebab itu, Urban Vibe Event amat dikenali dan mempunyai ramai client dari pelbagai bidang termasuk hotel, catering, perkahwinan, syarikat hartanah, produk elektrik, dan banyak lagi. Syarikat yang ditubuhkan semenjak tahun 2005 ini berpengalaman luas menganjurkan pameran bertema seperti 'Merdeka Celebration', 'Ramadhan Eid Mubarak', 'Property & Home Exhibition' dan yang paling sinonim dengan Urban Vibe Event ialah 'Pameran Pengantin Malaysia'.

Misi utama mereka ialah menjalinkan hubungan jangka panjang antara mereka dan client juga business partners dengan memberi perkhidmatan yang terbaik.

Sekiranya korang nak tahu lagi tentang Urban Vibe Event, klik saja banner di atas tau! Teruss rina bawa ke website diorang. Ada contact details dan juga list beberapa event yang pernah mereka anjurkan.

And of course event yang palinggg famous mestilah Pameran Pengantin Malaysia

Mana tak famous, dalam setahun je ada beberapa pameran diadakan! Memang sangat membantu bukan sahaja buat bakal pengantin yang sedang melakukan persiapan malah kepada vendor vendor perkahwinan untuk mempromosikan khidmat mereka.

Antara pameran yang pernah diadakan!


Memang takkan jemu pergi sebabnya, setiap kali pameran diakan pasti ada keunikan tersendiri. Mesti ada tema yang telah ditentukan. Dan yang paling penting, pelbagai promosi, hadiah dan pertandingan yang disediakan.
So, bagi rina, booking vendor semasa pameran diadakan adalah satu tindakan yang bijak!

rina pun pernah pergi ke Pameran Pengantin Malaysia yang diadakan di Shah Alam Convention Centre pada bulan Oktober yang lepas~


 siap dapat gambar free hehe!
Best giler tauu! ada goodie bag, perarakan pengantin, persembahan, dan bermacam macam lagi lah

 nampak tak gambar atas tu? pelamin havoc ok! penuh fresh flower.
siap ada persembahan tarian lagi tau


Promosi hebat hanya boleh didapati semasa pameran!
beli satu free satu. lepas tu dapat pulak extra gift. berpeluang pulak masuk lucky draw.
see?
memang SANGAT berbaloi.


jadi korang, please ok. please jangan melepaskan peluang untuk hadir ke pameran akan datang yang juga diadakan di Shah Alam Convention Centre

kali ni bertemakan Cinta Seputih Salju
Awwww mesti sangatttt cantikkk lah!
Mesti terasa macam dalam kayangan nanti.
Confirm!

Jom kita pergi bersama sama ye! Pergi je, mana tahu ada vendor yang berkenan di hati ataupun akan dapat idea dari pameran yang akan diadakan.

dah pergi tu jangan lupa ambil gambar macam bakal pengantin di bawah ni.


kenapa pulak?
sebabnya, Pameran Pengantin Malaysia adalah rajin menganjurkan contest juga!


hadiah bukan cikai cikai, tapi yang terbaik dari ladang punya.

Tempat Pertama: Pelamin rumah bernilai RM 5K (klang valley area sahaja) berserta dekorasi 9 dulang hantaran tajaan AWC Ari wedding couture uollss
Tempat Kedua: Sewaan baju L & P bernilai RM 5K oleh Arma Couture
Tempat Ketiga: Pre Wedding worth RM 1500.00 + Persandingan worth RM 2500.00 + album + frame tajaan GIPhotolicious (gabungan 2 nama hebat)

Hah! Amacam? Kalau nak hadiah hadiah yang baru rina sebut ni, sila join contest INI
mana lah tahu, rezeki nak kahwin kan ^___^

Buat team penganjur Urban Vibe Event, rina wakil semua bride-to-be mengucapkan terima kasih kerana telah mengadakan pameran yang sangat sangat berguna untuk kami semua.

Still nak tahu pendapat ke?
sudah terang lagi bersuluh (cewah!)
rina sangat lah menyokong dengan pameran yang telah dianjurkan.
menyediakan tema yang berbeza beza bagi setiap pameran merupakan idea yang terbaik bagi menarik minat kami untuk datang berulang kali tanpa jemu.

selagi tak kahwin, selagi tu lahh nak datang. lepas tu, sedara kawin pun rasa nak menyibuk ikut sekali
hihi.

pelbagai pertandingan, lucky draw, promosi dan seangkatan dengannya juga menjadi faktor penting dalam menarik lebih ramai pengunjung hadir ke pameran.

Tempat penganjuran juga amat bersesuaian dan mudah untuk dikunjungi. Masa dan hari juga tidak boleh dipertikaikan kerana telah pun diadakan pada hujung minggu dimana waktu cuti.

rina juga menyokong sekiranya pameran diadakan kerap sekurang-kurangnya 3 kali setahun kerana orang yang nak kahwin tu sentiasa ada!

Puas rina memikirkan, apa lagi pembaikan yang perlu dilakukan agar Pameran Pengantin Malaysia menjadi suatu event yang amat dinantikan rakyat Malaysia.
Mungkin pihak penganjur boleh cuba melebarkan sayap ke luar kawasan lembah klang. contohnya di Pantai Timur, Utara dan juga Sabah Sarawak!


Sekian sahaja preview mengenai Pameran Pengantin Malaysia.
Nantikan post ke-2 rina mengenai penaja penaja untuk pameran yang akan datang nanti!

Stay Tuned~



0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top