Thursday, November 08, 2012

Perut sudah membesar dengan jayanya!





Hehe..ini je gambar perut yang ada. Nak ambil dari tepo bagai macam segan pulak. Apatah lagi nak ambil gambar nampak pusat LOL. Tu mat salleh je kot buat.

Tapi orang kata gambar perut wajib ada. Kenangan katanya. Budget takkan buncit la selain waktu mengandung huhu!

Buat masa ni, sekarang adalah perut terbuncit yang pernah rina miliki =P sebab tu 5 bulan baru ambik gambar. Setakat 2, 3 bulan punya buncit normal kot, takyah ngandung pon hahahah

Dah start mengah, sesak sesak nafas. Perut tegang. Rasa cam nak pecah. Rasa penuhhh sangat. Tak berani nak makan banyak banyak sangat lagi lagi minum sampai kembung. Rasa cam cucuk jarum confirm pecah! Huhu

Risau bila baby tendang secara over. Macam nak tekeluar ke kaki dia ?? Risau ibu tau..da la memang rasa sampai ke luar. Tapi still, ibu suka bila baby tendang..rasa ada teman, rasa selamat :') I love you my little one..

Ok itu saja perkembangan baby.

Macam nak cerita tentang Master pulak. Alhamdulillah baru je lepas present paper di National Grad Conference UNITEN. Salah satu requirement untuk grad tahun depan. So, after this fokus siapkan research dan start tulis thesis. Ada 4 bulan untuk itu sebelum baby pop out! Chaiyo rina!!!

Kalau ada rezeki, dapatlah rina dan suami graduate pertengahan tahun hadapan bersama our little baby..my dream..impian dan azam for next year! Semangat dah ada, tinggal kerajinan je nih hihi!




Gambar present tadi =P

Alhamdulillah..Kehidupan sekarang ni benar benar bahagia..tapi mana ada kehidupan yang begitu mudah? Kita manusia hanya mampu berdoa dan bertawakal..semoga setiap cabaran dan dugaan yang hadir dapat dihadapi dengan sabar dan cekal.

Wallahhualam.

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top