Thursday, April 03, 2014

Beli barang di Lazada Malaysia

Salam semua. Siapa yang masih belum tahu tentang Lazada Malaysia? Website : www.lazada.com.my
Lazada ni merupakan salah satu online shop yang sangat best!

Kenapa best? 1 sebab barangan dia banyakkk sangat..macam macam..dari barangan elektrik, ke pakaian budak budak,mainan budak budak...macam macamlah ada!

2 Harga Lazada jauh lebih murah dari pasaran. Lagi lagi masa tengah deal of the day! Kalau compare dengan kedai elektrik biasa dia dah murah. Dah lah kita tak perlu buang masa, bayar parking, duit minyak..lepas tu shipping free pulak tu!

3 Penghantaran memang sangat super duper pantas. Rina ada beli la banyak barang tau. Dia siap split barang tu. Yang mana ada dalam stock dia hantar dulu. Ada yang kemudian. Dia takkan tunggu semua ada baru nak hantar. Sekali lagi shipping untuk setiap penghantaran adalah free!

4 boleh COD. Means dia hantar depan pintu baru kita bayar. Nanti orang yang post tu siap call, puan ada rumah? Kami nak hantar. Bila puan ada? Begitu sekali. Tapi kita perlu siap siap dengan cash money la.

5 barang semua ada warranty ye. Jangan risau hehe..

Saje la rina promote lazada bukan dapat payment pun. Sebab rina impress dengan servis yang diberikan. Goodjob Lazada!


Ni salah satu barang yang rina beli. Murah kot vacuum ni rm99 je. Best sangat  ringan macam menyapu je. Semalam rina da vacuum 1 rumah. Rasa nak vacuum hari hari hehe...sekarang dah out of stock. Warna hitam je ada tapi rm109

Rina ada beli slow cooker jugak, beli sepit rambut dareesa hehe tu je..ingat nak beli shake and take rm55 jee

0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top