Thursday, April 14, 2016

BUTIK RUMODA BANGI SENTRAL AKAN DIBUKA

Assalammualaikum semua

Pernah tak anda dengar Butik Rumoda? Sounds familiar right? Rumoda ni adalah sebuah butik yang terletak di Bangsar. Sangat famous. Antara butik yang terawal ditubuhkan. Berkonsepkan butik vendor, Rumoda menyediakan pelbagai kelengkapan termasuk pakaian, aksesori, makanan dan sebagainya.

Inshaallah weekend ini Rumoda akan dibuka di Bangi pada bulan April. Betul betul di belakang PKNS Bangi. Sangat strategik. Banyak parking. Lepas shoping barang dapur & makan Mcd/ Kfc boleh lah singgah sekejap di Rumoda.

Salah satu vendor yang akan menyertai Rumoda adalah D'Zuhaa. Haaa rina lah founder D'Zuhaa ni hehehehe. Belum sempat rina perkenalkan D'Zuhaa dengan lebih terperinci kan? Inshaallah nanti free rina cerita ok.

So, kalau uols singgah Rumoda Bangi nanti belek belek lah koleksi Pakaian Muslimah murah & berkualiti keluaran D'Zuhaa. Mana tahu terjatuh hati terus beli. Hehe. Support lah rina yang suam suam kuku ni. Untung pun kita ambik ciput je. Janji terjual konsepnya hihi..

Ni le salah satu jubah dress yang rina jual di Rumoda. Cantikkkk. Macam pakai blouse & skirt tapi sebenarnya jubah! Ada zip menyusu. Size M & XL. Tak ikut body. Tangan luas. Kain selesa tidak mudah renyuk. Apa lagi yang uols nakk? Hehe..ada lagi 5 warna. Nak tahu warna apa please singgah Rumoda ok?

Terima kasih korang kerana membaca..muah cikedd!

0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top