Thursday, September 22, 2011

Last night, he said..

This to me...



And I trust him. Really I do. InsyaAllah I will be a good wife to you too :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Read more...

Wednesday, September 21, 2011

Public again!

Assalammualaikum semua :)

Almost 4 months kot rina private kan blog ni
paling lama lahh dalam sejarah..

tapi rina still menulis
cuma tulis sikit sikit macam diary je

maaf lah rina private kan blog secara tiba tiba
ada sebab nya..

sekarang rina decide nak public kan balik
since I'm happier now :) dan rina mahu jana pendapatan dari blog
side income

macam dulu dulu :)
dapat RM500 sebelum kahwin ok lah kan?
boleh cover 2 dulang hantaran 
hihi

sebenarnya mood nak ber blog belum datang lagi
apetah lagi nak edit edit blog ni..
tapi rina ada banyakkkkk cerita nak share
seriously too many great things happen to me lately

ya Allah, alhamdulillah..
sangat besyukur dengan apa yang ada sekarang
it is enough for me :)


oklah nak tidur hee

selamat membaca kawan kawan..
berjumpa lagi!
I miss this blogging world so much!

hopefully boleh jadi blogger tegar semula
insyaAllah :)



Read more...

Saturday, September 17, 2011

Projek baikk punya

rina plan nak buat album tunang sendiri..
DIY laa kiranya..
taktau la jadi ke tak..

but hopefully Encik Tunang suka..

^___^

Read more...

Alhamdulillah

selesai sudah..
kini sudah menjadi tunangan orang..
betul ke banyak rintangan?

rina harap Allah permudahkan segalanya..
amin..

letih..
mau tito..

^___^


Read more...

Friday, September 16, 2011

The E Day ! (Sebelum)

Semalam tidur pukul 1 pagi. Hari ni pukul 5.50 pagi dah terjaga. Tak boleh tidur!!!
Nervous melampau.
Bukan nervous nak tunang sangat. Tapi more to nak jumpa his family for the first time!!!

Cuakk!
Kalau diorang tak suka camne..
Kalau rina tergolek golek masa jalan nak pegi sarung cincin macam mana...
Kalau terkentut macam mana..

Huwaa

Banyak pikir.
Mata bengkak.

Hee
Over :p


- Posted using BlogPress from my iPhone

Read more...
Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top