Showing posts with label Bayi. Show all posts
Showing posts with label Bayi. Show all posts
Saturday, February 25, 2012
Monday, February 20, 2012
Barangan Bayi Murah Berkualiti
Baitul Mawaddah by Rina Stories ^__^
rina sekarang jual barang bayi tauu
hehe!
da lama, tapi baru nak tulis di blog
haha!
rina ingat nak buat banner sikit, tapi terlampau malas busy!
=P
Jomla add ramai ramai facebook
yang belum ada anak, belum kawin, add je awal awal dulu,
nanti boleh beli terus dari rina =)
kawan kawan rina, readers yang setia, PM me for best price =)
Terima kasih
Labels :
Avent,
Baby,
Bayi,
Blogshop,
Fisher Price,
Murah,
Philips,
Philips Avent,
Shopaholic
Subscribe to:
Posts (Atom)





>