Sunday, February 13, 2011

Taman Tasik Shah Alam


Petang tadi pegi Shah Alam untuk bawak diorang ni ke Taman Tasik Shah Alam.
punyela semangat
sebab rina dah mati kutu duduk je kat rumah..
hihi

mak dah bebel suh kawin
dia cakap bila kawin sure dah tak bosan
tapi mak, nak kawin dengan sape

mak dah risau risau
mak cakap, mak harap sangat rina kawin awal
mak teringin dah nak cucu
yelah..
mak dah 60 lebih
seorang cucu pun takde

hm..
entahla
soal jodoh, susah nak cakap..

tapi rina yakin..
masanye akan tiba..
tapi rina harap sempat lah mak dan abah rina tengok anak dia yang sorang ni kawin dan dapat lah mereka merasa cucu sendiri..

semoga Allah perkenankan doa rina yang satu ini

aminnn


bestnye tulis tulis tapi tahu takde orang baca, rasa bebas siki...oh..ade sikit sikit orang baca...tapi yang sikit sikit tu, rina buat buat lupa la korang baca hihi..^_^

ok bai~~


0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top