Sunday, April 24, 2011

Sukan Tahunan TNB KL 2011

Semalam ada sukan tahunan TNB KL 2011 lagi

mula mula ada kawat kaki,
lepas tu ada lawan lawan.
rina wakil futsal

tapi tak sempat 2 saat masuk padang, tiba tiba kene tolak, kaki terus terpeleot? apekah?
tak sempat nak tunjuk kehebatan tauu hahaha

tapi takpe, yang penting dapat free 3 jersey baru dan 1 tshirt baru


tapi besar sikit lahh..
hah satu lagi nak cerita,
rina ada beli kasut sukan baru

cantik tak??
ni design terbaru
huhu
apsal rina terpikat dekat design terbaru
kan dah takde discount..sobsob

ok. lepas ni kene jimat
jimat cermat jiwa selamat



0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top