Friday, March 29, 2013

Lapar

Asyik lapar jee. Masa ngandung pun tak makan macam ni. Sekarang ni tiap saat mesti mengunyah. Orang lain pantang sakan. Rina dah makan macam macam hahha. Ais pun dah minum seteguk dua eh sepuluh teguk dua puluh teguk opsss! Pantang lah jugak dalam seminggu lepas tu tibai semuanya. Rasanya stress kot. Bila stress, rasa nak makan :p lepas tu menyusu lagi hee alasan.

Berat turun tapi belum capai berat asal lagi. Rasanya akan naik balik. Adoi..

Sekian update dari rina yang gemok.




- Posted using BlogPress from my iPhone

0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top