Sunday, February 22, 2009

Rahsia Tarikh Lahir~*

Salam semua~* Ni satu lagi info yg mcm besh chokichoki dpt dari intenet~* Selamat mencuba~* MyEm0.com

Dipetik dari
"Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir oleh Dr.Fadzilah Kamsah".

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh:

  • Tarikh Lahir Chokichoki ialah 15 08 1987

1 + 5 = 6
Maka kotak pertama adalah 6..

  • Kemudian campurkan kesemua nombor..
1 + 5 + 0 + 8 + 1 + 9 + 8 + 7 = 39

Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti:

3 + 9 = 12
1 + 2 = 3

Maka kotak kedua adalah 3..
  • Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
6+ 3 = 9
Maka kotak ketiga ialah 9..

Hasilnya..

  • 6: Angin - ades.. tekene dgn tepat dan jitu MyEm0.com
  • 3: Kemas (cerewet) - kemas mengikut angin lol. huhu sy mmg cerewet dr sgala segi isk..MyEm0.com
  • 9: Glamour - wow~ ni mcm xbtol je. mcm xramai je knal chokichoki ni sape. so jgn pcaye sgtla yang atas 2. tipu nih haha MyEm0.com

Maka anda sudah cerminkan diri anda, mungkin sifat-sifat ini ada dalam
diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda
akan menjadi seorang yang berguna..

Korang lak camne?~

MyEm0.com

7 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

ihsani,  22/2/09 11:11 AM  

yeay hooo..aku suke mende cmni
sgt bess!!hauhaua
makcik, ni result aku,weehaa..

03/03/1987
[k1] 0+3=3-->kemas(cerewet)
kemas? no komen..
cerewet sgt bess!! tol x rina..hahaha

[k2] 0+3+0+3+1+9+8+7=31=4-->rajin
uih..rajin ape ni? rjn stdy mmg x arr..rajin mengemas ley ar diterime akal_wuu..

[k3] 3+4=7-->patuh
leh le gak aku ni patuh smpi leh jd pak turut tu.adeyh..hukhuk =)

Chokichoki 22/2/09 11:42 AM  

haha..ko mmg kemas..tp tmpt s2d je byk bku mnunjukkan ko rjin hoho

waa patuh ke? Azie! basuh baju aku skrg! hehe

- Gie - 22/2/09 12:34 PM  

g pny...

1} lembut..
2)angin
2)bisnes..

amacam?

Chokichoki 22/2/09 1:31 PM  

hehe mcm btol gk..bisnes pon btol sgt..skin lptop, perfume, n xlame lg big apple xD

'a'nnurhameema 23/2/09 9:23 PM  

rina, apsal kiter nyer x jadi??

burfday kiter 09/11/1987

kotak 1:
0+9=9 >> glamour

kotak 2:
0+9+1+1+1+9+8+7
=36=3+6=9 >> glamor g??

kotak 3:
9+9=18 >> glamor jugak???

pe kes??
tidak!!!!! daku x giler glamor...
ini xbenar, xbenar, bantahan yang arif!!!!

Chokichoki 23/2/09 9:42 PM  

haha..mimah ni glemer btol..glemer kuase 3! kalah mawi! hihi :p

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top