Friday, January 01, 2016

azam 2016

Assalammualaikum..so tetiap tahun memang wajib berazam..tahun ni pun wajibb walauun dah tua..usia dah 29 tahun uols..8 bulan lagi 29 tahun woww..dulu kalau dengar umur akak ni 29 tahun terus bertukar panggil makcik hahaha. So jangan sentap la kalau kita duk bahasakan diri kakak tetiba budak tu panggil makcik kannn :p

Azam 2016 adalah seperti berikuttt

1) nak siap masterrr!! Tahun ni lastt dah tak boleh extend. So have to!

2) nak kurus. Lantak. Walau tak pernah capai tapi nak kurus jugak..atleast menurun dari berat sekarang. Hurm...

3) nak maju dalam bisnes. Atleast sebulan dapat untung bersih 4 angka

4) kalau bisnes maju duit untung bulan2 nak buat beli kereta besa sikit. Jual sedan sekarang & beli mpv. Maybe estima.InsyaAllah. untuk keselesaan family

5) 1 more country to explore!

6) nak menyusu nina until 2y..

7) nak ajar dareesa membaca & mengaji

8) nak register for professional engineer IR

9) nak khatam al quran. Lama tak mengaji betul2 sampai khatam hurm

10) taknak dah ngumpat..(setiap tahun azam yang sama kui)

11) nak jadi isteri&anak yang solehah

12) nak kembali berblogging dengan kerap!

Ok.tu jee

0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top