Tuesday, December 21, 2010

Lia sayanggggggggg Mak!

Hepi besday to u~
Hepi besday to u~
Hepi besday to Mak cayang~
Hepi besday to u~

Mak mak..
Lia sayang mak sangat sangat..
Hanya Allah yang tahu betapa sayang nye Lia pada Mak..

Pengorbanan Mak..kasih sayang Mak..
tak termampu untuk Lia balas..
hanya pada Allah, Lia berdoa..agar segala kebahagiaan dunia dan akhirat diberi kan kepada Mak..

Alhamdulillah..
Allah panjangkan umur Mak..
di usia 62 tahun, Mak masih sihat bertenaga..
masih mampu senyum dan ketawa..

Setiap hari Lia berdoa agar mak dipanjangkan umur dan disihatkan tubuh badan..
Lia belum puas bersama Mak..
Masih banyak lagi Lia nak buat untuk Mak..

Lia nak Mak hidup senang..
nak bagi Mak makan sedap sedap..
duduk di rumah yang cantik..
pakai barang kemas banyak banyak..
nak bagi Mak cucu cucu yang comel..

Lia taknak dah hidup Mak susah..
taknak dah air mata Mak mengalir lagi..
nak tengok Mak senyum je..
biar hati Mak senang je..

ya Allah ya Tuhanku...Kau panjangkanlah umur kedua ibu bapaku..
Sihatkanlah tubuh badan mereka..
Kau sayangilah mereka lebih dari mereka menyayangi diriku..
dan Kau tempatkanlah mereka dalam golongan orang orang yang beriman..
Amin..ya Rabbal alAmin..



14 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

hamzah ian 21/12/10 8:07 PM  

sy sayang mak.. sy syg scha juga sikit sikit

MiSz SyuRa 21/12/10 8:20 PM  

saje je ko rinakan nk wat ak sedih bce en3 ko ni haha sob sob

Shag 21/12/10 9:03 PM  

Selamat Hari Jadi, Mak kepada Rina ;)

Moga panjang umur. Dan moga tercapai segala harapan Rina tu. AMIN!

Mr feckry 22/12/10 7:38 AM  

sy sayang mak kamu

Aimi Bahari 22/12/10 9:50 AM  

aminn! semoga mak kak rina dioanjangkan umur murah rezeki.. =)

MieZa 22/12/10 11:37 AM  

happy birthday mak rina =)

iqbalsyarie 22/12/10 12:35 PM  

ehem...nak bagi mak makan sedap-sedap? maknanya, rina tengah ikut kursus memasak la ek? haha

er, gurau~

kepada mak cik (mak kepada rina), moga panjang umur dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangan untuk membantu diri kita taat kepada Tuhan :)

aisyahHumaira 22/12/10 4:35 PM  

Assalamu'alaikum..

" Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim, ampuni segala dosa dan khilaf ibunda adindaku ini selama hidup didunia dan terimalah segala amal baiknya walau sekecil apapun, bahagiakanlah dia di dunia dan juga di akhirat sane dalam rahmatMu... Dan berikanlah kelak tempat yang layak di sisiMu "....ameen....

Rina (◕‿◕)✿ 22/12/10 6:54 PM  

aminnnnnnnn

terima kasih semua...terima kasih yang amat sangat!

smoga ibu kita semua sentiasa diberkati Allah :)

Iszmir Nazmi 23/12/10 8:45 AM  

Salam...

Allah selamatkan Mak Rina...Happy birthday makcik. Semoga mak cik sentiasa mendapat keampunan, keberkatan dan rahmat Allah.

Rina...mak kita ada sorang jek kat dunia ni. Semoga kita semua jadi anak-anak yang soleh/solehah dan menyenangkan hati ibu bapa kita ^_^

cimon 24/12/10 12:07 PM  

hepi besday jugak!! (^v^)

Saybee 24/12/10 7:00 PM  

hapyy birthday untuk makk :)

shahraily 25/12/10 12:34 AM  

ehhhhh terlambat pulak wish..Wish hepi besday kat mak bagi pihak aks okeh? ^_^

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top