Friday, August 03, 2012

Kalau saya dah hilang loya

Saya nak makan

1) ayam goreng kfc
2) cheezy wedges
3) chicken mcdelux
4) starbuck frapucino
5) cheese cake
6) ketam masak pedas
7) udang masak lemak cili api
8) nasi lemak sambal sotong
9) roti ikan bilis pedas
10) aiskrim conetto
11) lamb chop
12) chicken golden blue
13) rib steak
14) grilled set manhattan fish market
15) cendol
16) abc
18) pizza dominos
19) mushroom soup pizza hut
20) ikan terubuk bakar

Oklah tu je 20 buat masa ni. Tak sabar nak menggemukkan diri. En zauj, sila bersedia untuk melayan ibu mengidam heee :p mungkin dalam sebulan lagi hihik


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Raihana Humaira 3/8/12 8:11 PM  

insy.Allah...tak lama lagi hilangla...
masa prgnt nilah kita nak gemokkan diri sungguh2 lepas tu dah tak boleh hehehe
rai dulu hampir 3bulan lebih jugakla..tp on/off...skrg dah nak masuk 8bulan pun ada jugak...cuma bukan selalu..sometime..baby nak kita manja2 dgn suami kot..hehehe

S.n.Fariza 3/8/12 10:11 PM  

HIK3. semua itu akan dpt. insyaAllah :) jaga pemakanan juga ye.

eLyA 3/8/12 10:47 PM  

Hamboih rina!!! :-P

MyHaPpInEsS 5/8/12 11:54 PM  

ahaks....jgn makan nenas tau..bahaya...banyakkan makan buah ye rina (*__*)

m a r i s s a 7/8/12 2:23 PM  

sabar ye.. loya2 tu mmg biase.. maybe nak train kite utk jd ibu yg penyabar.. sbb bile dh jd ibu ni lain plak challenge die.. kejap je tu.. hehehe

anyway, congrats rina. so happy for both of u..

*p/s: ade org lain plak mengidam bile bace list makanan sedap2 rina ni... huhu!

www.diyanamarissa.com

Noor Hazirah 11/8/12 12:53 PM  

hehehe. kek tak buat lg. nnti la g bt. tak pn kan.. dtg raya umah g! pandan jaya je :P

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top