Sunday, January 30, 2011

Gemok gedempol

Waaa..
terasa gemuk la sejak akhir akhir ni
nak timbang pun takutt

hehe!
aiyakkk
kena diet + eksesais ni
sebelum lemak dagu kembali timbul

ok tu je nak citer hari ni
hihi

sebab taktau nak citer kat sape.
kalau citer kat orang, nanti orang cakap

"ye lahh tuu"
atau
"dah lapanpuloh kali aku dengar ayat tu"
atau
"mane gemukk, kuruss je aku tengok"
atau
"tak payah diet diet, besok sakit dah tak boleh makan"
atau
"aku baru nak belanja, tapi ko diet kann, so tak jadilahh"
atau
"lemak ko dah tepu, eksesais macam mana pun takkan tebakar"
atau
"gemuklahh cantik, kurus mana cantik dah"

dan macam macam lagi feedback yang melemahkan semangat ini ;p

so,
jangan sape sape bagi comment melemah kan semangat untuk entry ini.
OK?
PAHAM TAK?
haha!


7 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Dark Sengal 30/1/11 8:58 PM  

chaiyok chaiyok!!!!

LiFe KaMi 31/1/11 1:35 AM  

dagu kena le tajam baru cute..hehe
takpe asalkan laku lagi..:)
selalu senaman yer ,kurangkan mkanan berlemak,
aja aja fighting..:)

koktel,  31/1/11 6:30 PM  

"ye lahh tuu"
"dah lapanpuloh kali aku dengar ayat tu"
"aku baru nak belanja, tapi ko diet kann, so tak jadilahh"...haha..balas dendam..

cimon 2/2/11 2:25 PM  

mane gemukk, kuruss je aku tengok

hehehe (^v^)

Khairul Atikah @ Cik Yuki 2/2/11 11:28 PM  

yela tu...hahahahahahahaha nahhh ! relax sudah ;)

SYAFIQAH / S 3/2/11 11:04 AM  

aja aja fighting :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top