Thursday, July 19, 2012

Mak pernah gugur

Mak ade cerita dia pernah gugur masa kandungan 2 bulan. Masa tu ade segenggam gumpalan darah keluar..huhu!

Mak kata dia banyak berjalan kot masa tu dan mungkin juga takde rezeki..

Kalau tak mesti rina ada adik sekarang..

Itulah namanya takdir..

Hidup kita dah tertulis tapi kita boleh berdoa pada Allah agar yang tertulis tu yang baik baik saja buat kita..

Em saja nak cerita..
Rina dah seminggu lebih tak lalu makan..bila bau makanan rasa pening loya segala..

So bila nak makan rina jadi takut..
Takut jadi loya dan tak lalu..

Buat masa ni rina dah dapat ubat sementara..

Masa makan bubur atau mi atau mihun biar lembik dan berkuah dan perlu ada ikan masin..

No goreng goreng, pedas pedas, lemak lemak..boleh kembang tekak erghh

Hihi..rasa macam baru nak kenal badan..
Suka makan yang mana, tak suka yang mana?

Sangat pelik okeh. Rina bukan penggemar makanan goreng belemak dan pedas giler ke??

Bukan rina boleh payau ke kalau makan masin masin dengan tawar kee?

Tetiba jadi terbalik!

It's miracle! Apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..

Hmmm apa ya hikmah kejadian ni? *think*




Anak nana farhana yang cute sesangat! :))))

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Ardini Humaira 19/7/12 9:35 PM  

dni lak suka sup jadi tak suka sup siap takleh bau bawang sepanjang 5bulan pertama hehe

Eja,  19/7/12 10:01 PM  

Lia..kwn akak bg tips..klu tgh prgnant x elok mkn masam2..ikan masin tu sume nti ank susah nk hafal quran..waallahualam..ni pkcik asben dia yg bg tips..sume ank2 pkcik asben dia tahfiz quran (ore qlate) ;)

MyHaPpInEsS 20/7/12 12:16 AM  

Jasmin xleh nk minum susu dan sewaktu yang bernama susu..pelik bler x preggy susu adalah no 1...hihihi...klu rase loya sgt cube try cium buah oren...
Jaga diri k my cute xroomate. jgn pk -ve. selalu bace doa tuk baby k.

mrs gold 20/7/12 10:56 AM  

MG pon cam tu..suma makanan yg jd feveret dl dah x lalu nak makan..

FairuZainal 20/7/12 11:47 AM  

semoga semuanya sihat kakrina.. akak kite dah lame kawen, tapi takde rezeki lagi kite nak dapat anak buah. huhuu tumpang bahagia kakrina! =)

Rina Lia (◕‿◕)✿ 21/7/12 5:22 AM  

Tq all for the comments..really appreciate it :)

Kak eja : ok! Lia cuba kurangkan huhu makan secubit2 jek..tqqtqq :))

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top