Saturday, February 16, 2013

37 weeks : Dah ready

Assalammualaikum anakku,

Ibu dah ready ni. Boleh la kalau rasa nak keluar tengok dunia hihihi. Sebelum ibu terlebih makan, nanti kita dua jadi mok mok, baik keluar cepat. Lagipun lately ni ibu asyik rasa sedih & stress je..mesti sayang pun rasa kan?? So better keluar lah cepat..lagipun ibu tak sabo nak gomol dia. Yelaa suka sangat golek golek main ginjal, pundi kencing dan segala organ dalaman ibu ye! Siap lah dia nanti! Hee..

Tapi anakku..andainya kita tak sempat jumpa di dunia..andai ibu pergi dulu..janganlah lupa ibumu ini..jadilah seorang wanita muslimah yang memperjuangkan agamaNya..cinta pada Allah & rasul..insyaallah pasti ibu akan rasa lebih tenang di sana..Jaga abah elok2 ye! Dia kuat makan! Hihi

Xoxo,
Ibu yang comel




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

SarahSyafiq 16/2/13 9:38 AM  

Baby girl ye rina?semoga both selamat.

syamimihaziqah 16/2/13 11:32 PM  

InsyaAllah semuanya akan selamat, aminnnnn ^^

!eNa PnG 16/2/13 11:54 PM  

So Sweet...


semoga dipermudahkan...

Rina Lia (◕‿◕)✿ 17/2/13 4:50 PM  

Tq semua..insyaallah girl :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top