Thursday, September 03, 2009

Cinta seorang lelaki...

CC xramai kawan lelaki..
lagi2 kawan lelaki yang rapat berkongsi perasaan..
memang jarang..
xde kot..huhu

sebab tu
CC xfaham ape yang lelaki nak..
ape yang lelaki rasa..
perasaan seorang lelaki..
taste lelaki..

memang xfaham..

CC ingat perempuan je yang faham erti cinta..
perempuan je yang tahu setia..

sebab semua teman rapat CC perempuan..

tapi bila CC baca entry blog Azrie bertajuk Thank you Afiqah Aiman! =)

baru CC sedar..
lelaki juga mempunyai perasaan..
perasaan cinta yang hadir tulus ikhlas dari hatinya..
untuk seorang perempuan..

kesedaran yang sudah terlewat...
T___T

9 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Azrie Adzman 3/9/09 4:12 AM  

rina..

hee..kalau nak tahu pape,tny je..ok?azrie blh je citer..btw,thank u sbb bc entry tue..hihi..malu2..=p

syamim 3/9/09 6:27 AM  

now u know,masih belom terlewat.....kot =>

Chokichoki 3/9/09 9:10 AM  

to azrie : hehe..ok nanti rina interview azrie hehe
so sweet entry 2..nanges weh bce hihi org len lak lebih2 emo ^_^

to syamim : hehe..dah terlewat la rasenye..tp xtaula kalo masih ade sinar harapan

whaha..ayat bunga da stat da :P

- Gie - 3/9/09 4:01 PM  

azri..
g pn bc.. lalala

-xoul- 3/9/09 11:29 PM  

org 80taun pun ade br jumpa cinta..takdenye terlewat..hehe

Chokichoki 4/9/09 12:59 AM  

hehe..klo tjumpe..klo xjmpe2? :P

nurul ashikin 4/9/09 5:48 PM  

rina, dgn pengalaman yg kite penah ada, percayalah, masih ada lelaki yg bukan mcm apa yg kita semua sangkakan ialah lelaki zaman skrg.

masih ada yg ikhlas mencintai tanpa jemu & sanggup berkorban..

cuma antara lambat dgn cepat, atau dapat dgn tidak.. semua kuasa Allah.

berdoa selalu.

Azrie Adzman 5/9/09 3:23 AM  

percayala,dapat mmg akan dapat..igt x ustaz pernah ckp yg laki baik utk ppuan yg baik?n vice versa?=)

Chokichoki 5/9/09 10:46 PM  

to nurul : waa sdih nye ble bace kata2 nurul ni.haha.emo je rina ni..
haih..nak cepat2 boleh x hikhik..
tetibe x kawin kan..T___T gtal plak i

to azrie : igt2..ptutla..kte x baik..nak dengan lelaki yang baik mcm "dia"..memang xdptla hihi

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top