Monday, September 14, 2009

Ilham Hati~*


:: SINOPSIS ::

RIAN sama sekali tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Namun, itulah yang terjadi apabila dia terjaga pada suatu hari. Kemunculan Hanif yang diperkenalkan sebagai suaminya amat mengejutkan sedangkan dia sama sekali tidak mengenali siapa lelaki itu.

Retrograde amnesia! Sejenis gangguan terhadap memori selepas berlakunya sesuatu trauma. Itu kata doktor yang merawatnya setelah dia terbabit dalam satu nahas jalan raya. Itulah juga punca dia tidak mampu mengenali suami sendiri. Lantaran keliru dengan apa yang berlaku, Rian nekad mahu mencari jawapan.

Penemuan sebuah jurnal hitam akhirnya berjaya menemukan jawapan. Sayang seribu kali sayang, di saat perasaan kasihnya mula bertunas, dia dikecewakan. Hanif ternyata berdendam atas apa yang pernah berlaku seolah-olah tidak mahu Rian wujud dalam hidupnya. Lantas, apa perlunya Rian membina kenangan lalu jika sekadar untuk dimusnahkan oleh lelaki itu? Adilkah dia dihukum sedemikian rupa?


CC baru je abes kan novel ni. x tdo semalam sebab baca novel ni. hehe. besh2. bagi 4/5 stars.
1 star ilang sebab Damya Hanna cuba nak buat 3 cerita dalam 1..xbeshla. byk sgt watak.
tu pendapat CC je. orang laen CC xtau.

okla mengantukkk. tapi ade kelas. oh no oh no. hehe :p

5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

- Gie - 14/9/09 1:18 PM  

damya hanna best...tp x sebest fauziah ashari pny novel ;D

Chokichoki 14/9/09 11:19 PM  

da xbesh da la fauziah ashaari. novel die skrg matang sgt. more utk org dewasa. damya hanna pikiran lewat remaja mcm kte, sbab die stil blaja.. baru la beshh hehe

Rizdiahk Nahraf 15/9/09 12:03 AM  

penah baca novel dari MKPaan? Dengar cite die pengarang hebat.Cite die terlebih matang.

- Gie - 15/9/09 12:17 AM  

hahaha..
siot je paan..
xkre!
fauziah ashari gk.
sbb die satu satunye penulis yg bt g nangis bc novel die T__T

Chokichoki 15/9/09 1:29 AM  

novel MKPaan hny utk 18 thn ke atas. haha

cbe try Ilham cinta ni. sedih gak

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top