Tuesday, September 01, 2009

Confession Part 1~*

erk. cam pena dengar je tajuk?
hahaha. curik tajuk Gie
ape CC ni curik tajuk orang
lalalala

pnat pk tajuk laen. tp tajuk ni paling sdp bunyinye ngan sesuai dgn entry
hikhik
Gie, sila marah sy hehe :P
ok mari mendengar confession dr CC..

lame dah x cte pasal hati dan perasaan kat blog ni.
sebab malu.
sebab xnak orang tau hati ini tengah beduka.
tp kadang2..CC hny manusia biasa..
yang memerlukan seseorang untuk mengadu..

Confession Part 1 is :

isk. xjadila nak confess.
CC MALU!!

lol. perlu ke nak bold hikhik gediks lak tgh2 mlm ni..

nak confess skit je..

I miss you..

ok tu je. 3 patah pekataan yg ringkas tapi mengandungi banyak makne tesirat..
hanya Allah saje yang tahu..



5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

jem,  1/9/09 12:56 AM  

miss u too...hehe

Rizdiahk Nahraf 1/9/09 2:13 AM  

ya.anda tidak normal. tapi masih ada serpih2 ketombe yang bisa buat anda normal kembali. pastikan, rambut sentiasa basah dan lembap untuk menghasilkan ketombe yang lebih banyak.


*orang pun tak paham dengan komen ni. biasalah, bulan pose, meracau lebih.

Chokichoki 1/9/09 7:24 AM  

to jem : :D :D gudluck xm japg~

to paan : kes berat ni. kol 2.13AM da meracau cmni. kol 2.13PM xtaula cmne hihi

pensukebulan 1/9/09 11:16 AM  

haaa. rindu sape nih rina

Chokichoki 1/9/09 3:29 PM  

seseorang xD hehe

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top