Tuesday, September 08, 2009

Feeling~*

Haha saje je.

kadang2 baca blog orang laen, dorang cerita je feeling dorang kat blog ni.
luahkan segalanya.
macam beshhhh je

tapi CC je x..
haih..

teringin btol nak ceritakan segalanya kat blog ni..

tapi macam ada sesuatu menghalang..

"macam memalukan diri je.."
"mesti orang mengutuk belakang2.."
"mesti orang menyampah ngan aku nanti.."
"macam poyo je.."
"malas la..macam nak menagih simpati orang je..."

padahal kalo CC bace blog orang..xde plak rasa menyampah ke..ape ke..
siap nasihatkan orang, "jangan pikir orang laen cakap"

tapi diri sendiri yang asik pikir..

huhuhu..

kadang2 teringin nak luahkan perasaan kat sini..
cerita segala galanya
anggap macam xde orang baca..

mesti rasa lega kan...

tapi xpelah..
CC rasa CC masih boleh pendamkan lagi perasaan ni..

I want to be a HAPPY person..
because if i happy, everyone will happy..
eh perasan plak.

hikhik.

ok sekian saja entry tanpa motif ini
bye2





7 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

- Gie - 8/9/09 8:48 PM  

klu nk lg real n best blog tu..
andaikan kte dgn dunia khayalan kte..
anggap xd org bace..
anggap kte mmg tulis diari..
perkataan ak..kau..die..lg best kot..
bru real..
bru best..
n bru dpt menghayati bace blog tu..
lalala..

edda(",) 8/9/09 9:11 PM  

alaaa.. luahkan ajeee..
edda sedia mendengar!! ekekeke

Chokichoki 8/9/09 9:25 PM  

Gie : haih..kalo pkataan aku kau rase xbesh nak becerita kat orang..
lgpun rasa da sebati ngan nama CC hehe ^^
CC utk becerita utk orang
"aku kau" untuk monolog dalaman..
ingat nak wat 1 label untuk monolog dalaman..kat situ nak luahkan sgalenye..mcm kat dunia khayalan yang gie ckp..
tapi nanti orang xmengata ke..?

edda : thanks edda! luahkan edda jela camni whahha :p

- Gie - 8/9/09 11:57 PM  

xkot..
tp jgn la cm terlalu poyo sgt..

tp bese la..
blog kte..
tp if mmg blog kte sume monolog dalaman..
macam dunia khayalan kte..
org lg blh accept kot..
nta la..

just my 2 cent

Chokichoki 9/9/09 12:13 AM  

xbeshla. kte lagi ske becerita kat orang kot.
monolog dalaman kat diari la~
xD

kensel2 entry mngarut ni :p

nway thanks gie n edda ^^

Rizdiahk Nahraf 9/9/09 1:31 AM  

yeah. wat monolog dalaman. gaya penulisan camni:-


.........................................................................

(sedang bermonolog dalaman)

hahahahha

Chokichoki 9/9/09 8:31 AM  

konfem ps2 da xd org nk bce blog ni hehe

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top