Thursday, July 16, 2009

Stalker~*

Korang penah x jadi stalker terhormat kat mane2 blog yang x dikenali.
CC slalu je wat haha..

ade satu blog ni sangat besh.
die punye design simple je.
tapi isi dia sangat menarik lah.
ni link dia :

http://viruspadu.com/

siap ada kisah percintaan dia ngan husband dia..episod2 pulak 2. macam novel je hehe..
besh je bace..jeles pon ade..
hepi btolkan kalau ade org yang btol2 sayang kat kite n sanggup buat ape saje utk kite..
die pnye husband seem to love her very2 much..
dan bile bace blog dia, rasa macam xsabaarrrrrr nak kawin whahaha
kalau korang nak tau, korang bace la sendiri hihi..:p

kalo viruspadu bace, keep it up. ur posts sangat menarik! ^_^

2 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Rizdiahk Nahraf 17/7/09 12:42 AM  

stalker...gatal..haha

Chokichoki 17/7/09 8:15 AM  

mne ade gtl. bce cte org jela hoho

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top