Friday, September 30, 2011

Idea : Outfit untuk nikah (Part 3)

kali ni rekaan dari Mr Hatta Dolmat

tak silap rina dia lah pereka utama baju baju Datuk Siti Nurhaliza

agak agak, lepas siti pakai dia buat ape ek?
mesti simpan je kan?
siti siti siti..boleh pinjam sehari buat nikah tak? T__T

dan berikut adalah rekaan Mr Hatta yang lain
yang rina rasa sesuai untuk nikah je lah ye

Irma pakai waktu ABPH kot? ni bukan takat nikah, sanding rina pun tak dapat nak secantik ni kot T_T



emm...model ni memang gemok ke ye..



kalau tengok dekat dekat macam ada tampal tampal kain ronyok ronyok kat baju tu..timbul timbul..
cantik jugaklah..


sarah raisudin punya pernikahan kot (ke tunang?)
sangat suka baju ni! sweet giler..
nak pinjam buat sanding boleh?


lawa..tapi..emm..lipatan tu..memang sengaja ke..seni ke tu @_@




tak tahu kaler ape, tapi rina sangat suka!!!
teringin nak pakai jubah time nikah...macam arabian sikit..sukaa!


tak silap rina ni memang dipakai waktu nikah tau. wowowow!



ni baju elyana time tunang ke nikah entah..cantik tak terkata. rasa nak curik :p




dan ini ialah Hatta Dolmat yang kachak bergaya~






2 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

starzieti 30/9/11 8:58 PM  

sume baju2 tuh cantik tapi harga pun cantik kan. harap2 nt dapat sponsor dari hatta dolmat. Amin. hehe ~

emieysandra 30/9/11 10:10 PM  

baju siti siyes cantik!

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top