Thursday, September 22, 2011

Iphone hampir dicuri

Kejap tadikan rina tercicir iphone. Terjatuh. Bila rina melangkah baru rina perasan. Bile rina patah balik nampak sorang makcik india tukang kemas ambil iphone tu dan terus lari. Rina pun ape lagi kejar laaa pastu minta balik.
Rasa nak marah tapi takpela..

Alhamdulillah, syukur tak hilang. Kalaulah rina terlambat 2 saat tadi...

Ok sambung makan sambil pegang kuat kuat iphone :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

12 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

.: iEyLa :. 22/9/11 12:33 PM  

luckily...
pasni mesti lebih berhati2 ek sis..
jmpe makcik tu jeling je pasni..hukhuk

Bro Framestone 22/9/11 12:39 PM  

fuhhh.. suspen tak...??

nerves 22/9/11 1:25 PM  

mendebarkan...

Tasha 22/9/11 1:33 PM  

fuhhh..... nasib baik. klu hilang betul2~ menangis la jawabnya.

Phat 22/9/11 1:45 PM  

kalo mmg dah rezeki kita x kan kemana kan..;-)

zella y 22/9/11 2:21 PM  

nasib baik cepat perasan...
syukur!

Rina (◕‿◕)✿ 22/9/11 3:02 PM  

kan...alhamdulillah..perlu lebih berhati2 lepas ni..:)

Bro Framestone 22/9/11 6:54 PM  

macam mne trafik hari ini.. ok x

Rina (◕‿◕)✿ 22/9/11 9:56 PM  

alhamdulillah. kira ade gak la yang sudi datang. lebih2 lagi bro..ingat kan da lupa rina..hee..terharu :)

Rina (◕‿◕)✿ 22/9/11 10:30 PM  

nerves : apsal xleh bace blog dia....

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top