Tuesday, March 09, 2010

Umie Aida nak kawin ngan Dato K????

Macam mane dengan Siti Nurhaliza??
adakah mereka bakal bermadu??
Jeng jeng jeng!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sekali Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan daa
bukan Dato K siti okey.

saje bagi saspen hahah
saspen tak? saspen tak?
saspen pleaseeeeeeeeeeeeeeeee =P

 tapi cam Dato K siti jeee

rina rasa2 kan..
kalo Dato K je mesti misai lebat, asal Dato K je mesti kawin ngan artis.

so sape2 lelaki yang bermula dengan huruf K dan bakal menjadi Dato,
sila bersedia bermisai lebat dan survey2 lah artis di luar sana. Diana Danielle maybe?

pss : tetiba tebayang Kamarul Hisham Kamaruzaman menjadi Dato. pastu bermisai lebat. jom bayang same2 jom hahahha. *lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
psss : Kamarul Hisham Kamaruzaman tu member rina kat uniten, kalau tak kenal sila abaikan lol.


Gambar dan Berita merupakan hak milik BeautifulNara. Sila tekan sini untuk berita penuh. =P
takpekan Kak Nara?

2 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Nazatul shima 9/3/10 2:22 PM  

hhehehe...dato K siti lagi hensem kot kan?hehehe..

Rina (◕‿◕)✿ 9/3/10 3:42 PM  

a ah btol2. hahaha. adoila

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top