Tuesday, March 30, 2010

Sorry, I Love You..


Baru episod 3 ni
hehe..
orang kate sedih..

hmm..sedih gak la..
tapi cam tak leh nangis..

haih..
kenapa sekarang ni rina cam susah nak keluarkan air mata
hati dah macam span yang betakung air
tapi nak nangis tak boleh..

baru faham perasaan orang yang susah nangis ni
seksa gak ek

tapi kan
kalau senang sangat menangis lagi terseksa ok

so, rina lebih suke macam ni =D

air mata ini milikMu ya Allah..
jangan bagi ia tumpah kalau bukan keranaMu..
aminn..

5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

KHATEEB 31/3/10 6:00 PM  

rina, x elok sedih2..cuba tengok citer yang memaparkan erti perjuangan hidup..baru la thrill!!

Rina (◕‿◕)✿ 2/4/10 7:55 AM  

heehe yela hakim

thanks :)

♥ Roshazzy Shag ♥ 26/7/10 10:08 AM  

mygod! balak kesayangan gua :DD sorry, i love you! menangis tak ingat dunia! ;'((

Rina (◕‿◕)✿ 26/7/10 10:22 AM  

sedihh.eh. rina macam tak buat pun review cte ni hehee

Nur faziera 7/9/10 8:57 PM  

betol3x ..

lau sng nnges lg sekse :))

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top