Friday, January 27, 2012

Gambar kami masa kecik kecik



Yang paling kecik tengah naik Beskal tu en tunang! 
Senang kot nak kenal. 
Tengok kepala je dah tahu kahkahkah! 

Kutuk tunang sendiri dalam blog =P

Jangan marah yeee en tunang kesayangan =P
Comey je sebenarnye tapi macam nakal sangat je. 
Takmolaaa ade anak nakal nakal, pengsan mama nak jaga nanti (berangan dah) 

Jadi cam mama je la masa kecik kecik 
innocent je (perasan dah)


hidung kembang itu trademark


^__^



3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

S.n.Fariza 27/1/12 10:29 AM  

kalau gambar dulu2 boleh buat kita geli hati. comel2 je.

mrs irmidrza to be 28/1/12 1:04 PM  

heheh..=) kutuk en.tunang...kat blog je leh buat..hahaha..tempat lain tak..huhu...ala tapi tetap sayang dorang gak kan..heheh..=) miza pun selalu buat gak..hahaha..

nway singgah dear kat sini...folo u dear...folo miza juga..=)

http://lildrwalimah.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top