Thursday, April 29, 2010

festime rasa takut bawak kereta sorang2...

harini macam biasa rina balik pukul 7
tapi harini macam gelap awal dari biasa

hujan sekejap je
tapi gelap sepanjang perjalanan

rina ikut federal highway
macam agak jem gakla
rasa banyak betul kereta

paling takut
tengok kilat memancar-mancar
langit macam luas sangat harini
kilat sabung-menyabung
sepanjang pejalanan
tak berenti-henti

rasa macam tengok tayangan kilat dekat skrin langit
T_T

seram kejap
rasa macam dekat je kilat tu

tiba-tiba je rina rasa takut
macam2 lah terlintas kat fikiran
lagi-lagi pasal kiamat

dah lah baru baca pasal bulan terang + besar malam semalam kat blog BeautifulNara
ada salah satu tanda-tanda kiamat

“Di antara tanda2 telah dekatnya Hari Kiamat ialah menggelembung (membesarnya) bulan sabit” – Riwayat Thabrani.*betulkan saya kalau saya salah*

kat Malaysia maybe bulan penuh, tapi dari angle lain, bulan sabitla kan

sambung balik
rina pon bawak slow2 jela
nak belok pon slow2

ramaii plak hon2 rina

janganla hon2
buat orang lagi takut je...

nasib baik selamat sampai rumah
alhamdulillah

rina rasa, rina taknakla asyik rasa takut nak kiamat tapi takde ikhtiar..
jom sama-sama berubah ke arah kebaikan jom
slow-slow pun takpe
jangan kita tahu, tapi buat-buat tak tahu
atau
kita tahu tapi tak berbuat apa-apa
nanti termasuk dalam golongan orang yang rugi
nauzubillah..




4 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

FeeQ 30/4/10 12:30 AM  

hehe becareful woot woot

chenurulhusna 30/4/10 2:24 AM  

Rina ada tag pasal him utnuk Rina:)

enjelinajolipit 30/4/10 3:43 AM  

kalo polis suh benti, jgn pecut.
kang kene tembak.
paham/??

Rina (◕‿◕)✿ 30/4/10 10:17 AM  

feeq : thanks :)

chenurulhusna : alritee thanks dear

enjelina : hahahaha hmpeh je enjelina

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top