Monday, November 07, 2011

I miss my friends.. (you know who you are)

zaman sekolah

saya rindu betul zaman ni..
tersangat rindu..
zaman saya mula belajar erti berdikari
belajar erti sahabat..
belajar erti kehidupan..

pagi pagi lagi dah terjerit ajak pergi breakfast
wajib ok hari hari tak pernahhh miss lah!

kalau nak pergi kelas, mesti kena cukup 1 geng
hoi berani tertinggal sorang, muncung sedepa lahh sorang tu
merajuk.

tapi rajuknya tak lama..
mana boleh merajuk lama lama dengan sahabat yang dah macam adik beradik sendiri

masa ni baru nak belajar erti cinta (cinta la sangat)
dari study group, tak sampai 2 minit bertukar jadi gossip group hihi

kalau sakit, mesti ada yang ambil berat =')
tolong iron kan baju, ambilkan makanan, lipat telekung pun ada.

pagi pagi ahad paling best
sama sama gotong royong
main dandan dandan rambut..
lepas tu study sama sama


zaman universiti

zaman saya mula belajar erti menjadi dewasa
semuanya perlu lakukan sendiri
tiada rules yang ketat.

baik atau jahat saya perlu decide sendiri
syukur ya Allah...
saya dipertemukan dengan kawan kawan yang baik baik semuanya

sama jugak macam zaman sekolah..
pergi kelas pun sama sama
tapi kalau kena tinggal takdelah merajuk
sebab kau dah tua, takde sape nak pujuk hihi :p

belajar pun sama sama.
tiru gilir gilir eh?

makan malam sama sama
best sangat..
bila duet tengah lebat tu, macam macam plan
nak pergi shopping lah, tengok wayang lah..
nak makan sana lah, sini lah

duet takde pun, kalau tetiba teringin sup tulang takpun cheese nan, pegi jugak makan 

ok, patut makin gemuk hahah

masa zaman ni, masuk banyak persatuan
semua pun dengan kawan kawan.
pergi jalan jalan ramai ramai

paling best, masa exam semua study last minute
dan masing masing sangat membantu..

...............


waa...saya rindu kamu semua
bila berjauhan dan jarang berjumpa..
baru saya tersedar..
yang saya ada ramaii kawan yang sangat baik..

baru saya terasa kehilangan..

saya tak akan dapat ulang dah kenangan itu..
tapi saya tak mahu persahabatan yang kita bina ni terputus begitu saje..

to all my friends..
I miss all of you very much..
really I do..

janganlah lupakan saya..
selalu lah contact saya..

if all of you need my help..please let me know..
janganlah terasa jauh dengan saya..
sebab saya selalu ingat kamu semua..

let me be one of your bestfriend forever..




3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Jem,  7/11/11 9:13 AM  

Am i one of ur frenz? Hehe

Rina Lia (◕‿◕)✿ 7/11/11 9:22 AM  

hahh gatai tanye..mestilahhh..jgn lpe aku wehh *mode rindu dtg*

dhiera zainudin 7/11/11 9:54 AM  

huaaa... rasa sedih sebab saya pun rindu kan that moment!!

salam perkenalan dear~

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top