Thursday, November 17, 2011

Pictures from my Iphone


Pensil case baru saya dan si dia :p dia tiru saya.

Sekarang musim exam mid term. Semalam dah selesai 1. Sabtu ni paper ke 2. So agak busy..

Tadi pegi makan dekat area PJ

Nasi dengan ikan pari dengn telor rm6 je






Murah kan..

Jap nak godek gambar lagi






Air kedondong masamm giler tapi sedapp







Hadiah kawin untuk kawan saya yang nak kawin nanti. Eh kantoi! Haha..best pulak bende ni..

Nanti saya kawin, nak jugak ek!






En tunang belikan tudung bawal labuh untuk saya hehe!

Sesuai ke dak saya pakai gini :p






Aira, bakal cousin saya. Comel betoll..11 kg ok!

Dan last but not least






Anak sedara kesayangan saya..rindu dia..

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

s a h i | a 16/11/11 7:35 PM  

Salam Rina budak comei :p ..sweetnya tudung yg En Tunang awk beli tu.lagi sweet bila awk yg pakai ^^. Pandainya En tunang jaga awak .( zulhilmi,jgn kembang suda :p )

semoga terus rajin update blog.huhu.

best pulak blogwalking sini :p

Syahidah 17/11/11 6:49 PM  

yeayyyyy! come akak pakai mcm tu. bile birthday nk kasi hadiah :PP
haha

Rina Lia (◕‿◕)✿ 20/11/11 9:10 AM  

kak ila : hihi....salam..xsangke akak bc blog ni :) tq2

ida : hee..klo besday selai x ckup :p

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top