Thursday, March 22, 2012

DIY : Bunga kertas atau Paper Flower

.tapi tak jadi..T___T


rina beli kertas dari Daiso, Sunway Pyramid.
konon nak buat bunga kertas sendiri dan jadikan bunga pahar atau hantaran
tapi tak mampu nak potong kertas bagai, jadi beli siap dari Daiso

rupanya susah jugak =(

orang lain buat cantik jeeee...

ni cik Anis buat


cantikkan???

nampak sangat tangan rina tangan kayu..apepon tak boleh~

siapa siapa yang teringin nak try jugak boleh belajar dari video ni..


rina dah give up hahaa...=P

selamat berjaya! ^___^


10 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

ZYASH 22/3/12 9:42 PM  

Wah...cantiknyer...teringin nak buat la....

Puan Besar Shag Yahaya 22/3/12 10:31 PM  

Ni nak belajar buat jugok ;)

cimon 22/3/12 10:36 PM  

Gigihnya...(^v^)

fatinfaqhtee 22/3/12 10:47 PM  

salam,
gudluck u !
yg tuh berapa ya harga dia ?
i teringin nak try juga la.

azalia hjsalleh 22/3/12 11:15 PM  

dkt Daiso hanya rm5 setiap item =)
i love daiso

~ NANA ~ 23/3/12 12:24 AM  

rina...kalau nk cantik, buat curve sket kat bucu dia tu...hehe

Munnafendy 23/3/12 5:34 PM  

selamat berDIY =)

choclairissa @ intan marliana 23/3/12 10:22 PM  

Jgn patah semangat rina...practise makes perfect! :-)

Cik Zimie 24/3/12 4:18 PM  

cubaan kedua pun gagal sobbb kita serupa rina....

AnaKin 7/2/13 4:44 PM  

hehe.. same la..rina... kite pon gagal.. my mom cakap.. x lawa langsung..she soh beli je..hehehe

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top