Sunday, March 18, 2012

Gift for him







Hadiah untuk dia.
 Kek Pavlova beli ye..tak pandai nak buat..
memang taknak belajar buat..
sebab kalau pandai buat kek dah tentu rina akan buat dan makan sorang sorang sebiji tu. saya nafsu gajah k. Gajah pun makan tebu je hahah. 
Beg tu pulak rina bagi yang besar. 
Yang kecik dia punya yang lama.
 So nanti kalau pergi travel mana mana, rina akan bawa yang kecil, dia pula bawa yang besar
hehe sweet tak?
K nak tdo baii



5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

ZYASH 18/3/12 11:42 PM  

comel n sweet...btw...tu kek ape?? cheese kek ker?? nampak menyelerakan lah...

starzieti 19/3/12 7:48 AM  

nampak sedap kek tuh. yum yum ! :D

cikpia 19/3/12 9:00 AM  

oh sangat sweeeeeeeeeeeeeeeeeet ........................................ itu pavlova.... he he

puan.mila 19/3/12 12:02 PM  

ala sweet nye..suka travel ek rina? hehe

Rina Lia (◕‿◕)✿ 19/3/12 5:48 PM  

zyash : tu Pavlova :)

starzieti :xd la sedap pon haha..nmpk je nyummeh

cikpia : haipp main2 ye! hihi

mila : a ahh suka sgt :D

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top