Sunday, March 18, 2012

Happy Birthday to my heart, my fiancee, Zulhilmi Ramli




Istimewa buat En Tunang saya, Zulhilmi Ramli..

Alhamdulillah, dah 30 tahun
eh?
26 ke?
apsal macam 30???

hahaha!

ampunn =P
gurau je hihi..

Syukur pada Allah kerana mempertemukan awak dengan saya..
terima kasih buat umi yang melahirkan seorang lelaki yang sempurna di mata saya..
terima kasih abah kerana membesarkan awak jadi sebegini sihat hehe..
terima kasih adik beradik & family lain yang mengasihi awak tak berbelah bagi..

saya berdoa dan berharap agar saya dapat menjadi sebahagian dari mereka..
dapat menjaga awak, mengasihi awak dan mem'besar'kan awak  =P
menjadi isteri solehah yang menyenangkan hati awak..

semoga jodoh kita dipertemukan dan segala yang dirancang dipermudahkan..
juga, saya doakan awak dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik,
dimurahkan rezeki, dijauhkan musibbah,
sentiasa berada di dalam golongan orang yang beriman,
dan segala impian dan doa awak diperkenankan..

AMIN..



3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

FIFIEY LYCHEE MARATION 18/3/12 12:05 PM  

Wahh, happy birthdayya to ur fianceeee.!!!:) may both of u live GOD's blessing!

koktel,  19/3/12 9:20 AM  

wow..sweetnye..semoga bahagia ke akhir hayat k..

Rina Lia (◕‿◕)✿ 19/3/12 5:49 PM  

fifiey : tq dear :)

koktel : hee..aminn amin..

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top