Thursday, October 29, 2009

penah x korang rase?

rase tekanan jiwa
yg menyiksa kan

yg mnyebabkan korang konfius ngan identiti korang
xtau camne cara2 nak buat keputusan
hilang arah..

rasa nak lariiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkks

huhuhuh

CC mengalaminye sekarang...

rasa nak pegi satu tempat yang jauhh
yang xde sape kenal CC
n nak mulakan hidup yang baru.

oh bahagianya kalau macam tu....

5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

faRk 29/10/09 10:50 AM  

Oh..oh...lari la ke pantai kemudian berteriak... x pon lari dtg kuantan...(ntah ape kaitan)

faRk 29/10/09 10:53 AM  

hey you...baru pasan, u nye bekgron ni mcm uniform tadika zaman dahulu kala kn?

kinda cute la...

Chokichoki 29/10/09 8:15 PM  

hahaha. ape ni mngarut je

a ah. cutekan.
1 of my ambition nak bukak tadika tauu

hihi :)

nurul ashikin 30/10/09 12:06 AM  

rina, percayalah, bila kite settlekan mslh yg kita hadapi skrg, pasti akn buat kite lebih kenal identiti kite.. tahap mana kite boleh pergi, dan setabah mana kite boleh tahan. :)

selalunya kite lebih kuat drpd apa yg kite tahu.

Chokichoki 30/10/09 4:30 PM  

hihi...
time kasih nurul
u give me the strength!

^__^

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top