Sunday, April 15, 2012

Mari lah dengar ini cerita saya sangat gembira! *tangan didada mata keatas*

Yay korang!! Baju sanding saya baruuuu je beli kain!! Yuhuu! Jahit pun tak lagi!! Eh macam mana nak jahit?? Ukur pun tak lagi!! Nak jumpa pulak kena ikut time dia. Tu pun Nasib baik sms tanya. Huhu...Tak tahu nak bridezella ke tak? Lagi sebulan, emmmm lama lagi kottttttt. Pitam bangun balik pitam balik bangun pitam bangun terjun lombong. K bye! - Posted using BlogPress from my iPhone

1 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Rara Nasiha 15/4/12 3:16 PM  

hehe. moga semua berjalan dengan lancar. :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top