Wednesday, February 01, 2012

Buat Sendiri : Thank you tag

salam all~

rina pun nak DIY@ buat sendiri gak
tapi rina tak reti nak jahit jahit =(

setakat photoshop boleh lah..

so rina pun semangat DIY thank you tag semalam. 
rina ada jumpa gambar kawin yang comel


comel kan??
tapi malangnya sudah direject oleh en tunang

katanye topi tu macam topi kawin orang yahudi
hoho
katun je kot
don't take it too serious~

pastu dia cakap
memang katun je tapi boleh menimbulkan fitnah..bla bla bla (ceramah agama 14 jam)

hihi

dia suka ngepek (membebel)
that's one of the reasons I choose him as my soulmate

=)

Jika wanita cantik yang dicari,ia bukan saya,
Jika wanita solehah yang dicari,ia bukan saya,
Jika wanita ayu yang dicari,ia bukan saya,
Jika wanita kaya yang yang dicari,ia bukan saya,
Jika wanita berpurdah yang dicari,ia bukan saya,

Tapi,jika wanita yang ingin dibimbing,ia adalah saya.
Bimbing dan berilah ilmu agama pada saya..^_~
 
 
Semoga kami dipertemukan jodoh..
dan semoga yang membaca pun dipertemukan jodoh dengan yang terbaik
Amin..




5 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

mrs irmidrza to be 1/2/12 11:12 AM  

heheh..mr.irmidrza kalu miza tunjuk ni pun mesti die bebel gak..nape tak pakai tudung..huhu..=)

takpela...buat yang lain lak..heheh

Anis_Apis 1/2/12 11:32 AM  

xpe rina..buat baru yg sesuai dgn org kt..pastu share kat I k..mekacih hehe

cikpia 1/2/12 4:23 PM  

ngepekan dari si dia itu indah..... he he......

Ermalina 6/2/12 2:46 PM  

sweet :)

mohon copy ayat di atas yek :)

syukran jazilan.

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top