Sunday, February 05, 2012

Idea : Kalau lah saya bukan budget bride to be

tapi bride to be yang kaya raya tak tahu nak buat apa dengan duit berjuta kat rumah =P

saya nak pelamin nikah saya macam ni


pelamin sanding pulak macam ni


deco dewan saya begini


baju kawin saya macam ni

versi tutup aurat lah hehe!

cincin kawin pulak nak yang ni

kasut kahwin mesti bling bling tak hengat


kek kahwin haruss special


flower girl confirm saya sponsor baju tercomel abad ini


untuk korang yang datang, saya bagi doorgift special punya, packaging custom made!


dalam tu ada macam macam termasuk biskut unik ni


kalau korang rasa tak cukup, ambik je la lagi dekat candy buffet saya ni


jemputlahh datang ke wedding saya 
waktu : malam malam
tempat : dalam mimpi 

terima kasih~


13 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

PN.SaL 5/2/12 9:31 AM  

mmg x hengat la 2...kekekeke

choclairissa@intan marliana 5/2/12 10:06 AM  

Awak tertinggal satu bende...hand bouquet..dan saye buat contest nk bg free kt sini..

:-)

http://choclairissa.blogspot.com/2012/02/free-fresh-flower-hand-bouquet-contest_05.html

FatinFirdaus 5/2/12 11:43 AM  

wahhh,.. bestnya...

kata kila 5/2/12 2:47 PM  

kawen ajak lew itte ni :3 kehkehkeh

Nisa Dawi 5/2/12 7:08 PM  

salam follower baru..=)

wah!
best nye berangan bersama-sama..hehe

Nurul Izayani 5/2/12 10:48 PM  

mmg best..
at least dpt jugak dlm mimpi, hehe..

lovemeornot 5/2/12 11:40 PM  

best la rina....
suka tgk semua dream tu...=)
nak jugak bubuh dlm list my dream too...hehe2

hannahghazni 6/2/12 11:23 AM  

ohmai. cantiknyeeeeeeeeeeeeeee!

Cik Ziana 6/2/12 12:35 PM  

Waaaaaaaaaa.........canteknya... kalau kita pun bukan pengantin bajet, kita pun sama macam rina. nak wedding best2 macam tu :D

Btw, jom exchange link!

kerjakawensaya.blogspot.com

FY 6/2/12 3:14 PM  

cantik nye candy buffet!!

~misshuny~ 6/2/12 4:21 PM  

bestnyer..lau kawen ngan sultan brunei leh la kot..hehe

Rina Lia (◕‿◕)✿ 6/2/12 5:34 PM  

hihi. cantikkan leh pitamm

@cik ziana : ok! jom! :)

MizaShoppe 21/4/12 10:08 PM  

wow..cake tu...sdapnya...n sgt cntik....even like that

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top