Friday, February 03, 2012

Terukir di bintang ^__^

In love with this song =)
untuk pertama kali, I want to dedicate this song to my fiancee
=P
sorry tetiba jiwang, sekali je tak tipu =P


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

nurul izayani 3/2/12 7:35 PM  

best sgt lagu ni!!
sy pun dedicate unt tunang jugak, hehe..

azzey 3/2/12 8:12 PM  

sesekali jiwang x pe..:)

MizA 4/2/12 12:14 AM  

miza pon suka lagu ni..
Rina sgt rajin update blog. tak kering idea. bestnya >_<

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top