Friday, February 17, 2012

URBAN VIBE ONLINE CONTEST - Cinta Seputih Salju (TRIBUTE PENAJA)












Arma Abdul Rahman is a graduate student from UiTM in the field of Art & Design, major in Fashion Design. Seconds after graduating, he started to work on his own wedding planning company. Even though he started from zero, his talent and interest in wedding planning proved when public and even local celebrities started to recognize his name and his creative creation in the wedding planning industry. Mawi and Ekin, Anne (hot FM dj), the winner of reality TV show called ‘gadis melayu”, Aida, Bienda and Elyana are the names of celebrities who already use Arma’s service and creativity to do the pelamin, decoration and also wedding outfit for their big day. Arma, which known as a workaholic person, planning to expand his business to higher level and hopefully one day, his effort will make him one of the big names in the industry.

Wedding dress designer


Pelamin


Make up service


Hantaran Deco


Deco dewan, malam berendoi dan lain lain


ARMA ABDUL RAHMAN WEDDING COUTURE offering variety of services for peoples who will get married. Our responsibility is to make your dream wedding a reality. We provides services such as custom-made wedding outfit, custom-made wedding shoes, pelamin, hall/ house/ brides room decoration, exclusive hantaran/ flower arrangement, and many others.



Ready to catch your dream wedding?
Contact us at 03-89449964 (boutique) , 017-3288893 (syenell), or 012-3409685 .
We are located at 9-G, jalan PUJ 3/10, Taman Puncak Jalil, Bandar Putra Permai, 43300 Sri Kembangan, Selangor Darul Ehsan.
Blog : http://www.arma-couture.blogspot.com/
Facebook : Arma Couture





ARIWEDDINGCOUTURE telah terlibat dalam bidang kerja kahwin ini sudah lebih dari 10 tahun bermula dengan bisnes kecil kecilan tempahan pelamin rumah, make up pengantin dan tempahan baju nikah dan sanding .Antara artis tanah air yang telah mendapat sentuhan dari AWC ialah Arash Muhammad, Khai & Rosma, Abby Abadi & Norman Hakim, Siti Sarah Raisuddin, Elyana dan Farah Anuar (Farah AF) ,Bagi yag berada di luar sana masih tercari- cari wedding planner bg merancang perkahwinan anda bolehlah hubungi kami sekiranya berminat dengan sentuhan kami. Selain itu juga butik kami menerima tempahan sewaan baju, make up dinner dan sebagainya dengan harga yang berpatutan.

Pelamin



Hantaran deco


Wedding dress service


Deco Dewan


Kami juga menerima tempahan untuk hantaran perkahwinan dan juga pelbagai busana pengantin buat pengantin yang bertudung dan juga yang tidak bertudung berkonsepkan moden, elegan dan up to-date. Selain itu, kami juga mengambil tempahan pelamin rumah, dewan dan juga hotel untuk persandingan dan juga pelamin nikah mengikut permintaan pelanggan.

General Price



Untuk makluman semua bakal pengantin yang ingin mendapatkan sentuhan dari kami, di sini kami ingin maklumkan kami TIDAK MENAWARKAN FIX PACKAGE seperti butik- butik pengantin lain kerana harga yang akan kami berikan bergantung kepada permintaan daripada pengantin dan harga pelamin terutamanya berbeza beza mengikut tema, pemilihan bunga dan juga tempat. Penetapan harga akan diberikan secara negotiation dan dipersetujui oleh kedua-dua pihak.

Add kami di facebook: Ari weddingcouture
dan juga di blog kami : http://ariweddingcouture.blogspot.com/




Wedding/Engagement/ Solemnization





Save the Date / Outdoor



Graduation





CONTACT US
G.i Photoshoot
No. 92A Jalan SS 14 / 1, 47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan
Phone : 016 322 2948 (surya)
Office : 03 5638 9285
Email : giphotoshoot@gmail.com



Wedding & Engagement



Family & Friends



Artists
Kidilicious!







Let us worry about the angle, while you enjoy the most special day of your life. Avicenna Studio – founded  in 2005, currently based in Bandar Baru Bangi, Malaysia.  Now into its 5th year in the photography industry, Avicenna Studio is led by owner-cum-Principal Photographer Fairuz Ismail, with more than 100 weddings around the country.
The goal is simple – immortalizing the greatest day on your life
Feel free to browse around to get to know us and our work better!

Contoh highlight video =)


Afzan + Ikhwan // Solemnization from Avicenna Studio on Vimeo.


dan beberapa koleksi gambar perkahwinan kami!




Lebih banyak video dan gambar klik SINI

please email us at enquiry@avicennastudio.com to get our latest package and pricing.


www.avicennastudio.com
1-33, Jalan 8/35, Seri Bangi
Seksyen 8
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor
t: 03 8925 6244 new number 03 8926 2284
e: enquiry@avicennastudio.com
Be our fans @ www.facebook.com/avicennastudio
Follow us @ www.twitter.com/avicennastudio




0 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top