Sunday, December 04, 2011

Tahniah my bestfriend, Gie ^_^

Alhamdulillah..
akhirnya selamat sudah one of my bestfriends, Gie bertunang :)
terkilan sebab rina tak dapat pergi..
macam macam hal pulak di saat akhir, ramai pun plan nak pergi tapi tak dapat pergi..
takpela..kawin nanti mesti datang punya, insyaAllah..

ok, nak tunjuk gambar kawan rina dan tunang dia ni

CANTIK ok!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
perlu ke nak titik titik?
.
.
.
.
.
.
.
perlu haha..

ini lah, Gie & Fakhorazi 


ehem..amacam? cun ke tak?
tengoklahh kawan sape? tetibe :p


kepada Gie
semoga tempoh bertunang ini memberi ruang untuk Gie dan si dia memperbaiki diri menjadi lebih baik
semoga tiada dugaan yang melampau (semuanya mitos, percayalah ^^)
semoga gie dan dia dipertemukan jodoh seperti yang dirancang
dan kekal bahagia hingga ke Syurga

Aminn..




4 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

nurul izayani 4/12/11 3:23 PM  

simple je..tp cantik!!hehe

~ NANA ~ 4/12/11 8:26 PM  

gie nampk sweet! :)

m a r i s s a 6/12/11 7:31 PM  

sgt cantek baju itu!! dan pasangan comel

http://diyanamarissa.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top