Saturday, May 01, 2010

Kata kau~*

last minute plan
tiba-tiba naza ajak pergi astro tengok tv show Kata Kau
mula-mula tanak pergi sebab rina pakai baju kurung plus takut balik lewat
tapi last-last pergi sebab teringin hehe

tak pernah pergi lagi 
rina kan suka try bende baru ;pp

besh gak la
enjoy

tapi geram sebab ada artis ni lambat sangattttttttttttt
2 jam kot
kematu tunggu
alasan dia, "miscommunication" ??
ingat kami bodo? *opss*
=_="

lepas tu sexy lak pakai
da la rancangan ada part peserta kene joget2
haih

sib baik ada scha.
cuteeeee
dia host dengan...dengan..emmm.sape ek bawah ni? (baju kuning)

hihi sori..lupa nama

then ada cat farish kot?

ada sape tah,azan kot, ada ahli fikir, nubhan (asik betulkan rambut dia je lol),
ada lagi sorang budak af sape tah, Nurul, dan Atilia

*tanak cakap sape datang lambat,nanti kene saman, I tanak femes*

rancangan Kata Kau ni macam Kuiz Pop la
lebih kurang je

oleh sebab artis lambat
rina balik lambat
sedih...buat mak abah risau..
sori mak abah..janji tak buat lagi

tak pergi dah.cukupla sekali

thanks naza ajak!!!! 

^^

2 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Aidi-Safuan 2/5/10 7:16 PM  

rina tak ajak aku! ban rina!

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top