Tuesday, June 22, 2010

Pelengkap Hidupku...

by Eren feat Romy
Download here









aku bagai laut tak bertepi dan berkarang...
aku bagai bintang yang tak ditemani malam...

melihat dirimu ada senyum canda dan tawa...
yang membuat aku tak ingin pergi darimu..

Teringat janji lamamu kepadaku...
Teringat aku teringat...
Teringat saat kau masih ada di sini...
Temaniku sepanjang hari....

bila kau pergi jauh, ingatlah aku...
bila ku sampingmu peluk tubuhku..
bila kau rindu aku, panggil namaku...
ku datang menemuimu...

peluk erat jasad... jangan lepaskan..
Tetaplah kau di sini harungi malam...

kerana hanya dirimu belahan jiwa..
Pelengkapku di dunia...


*best giler kan lagu ni? credit to Irine*

3 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Cik Kira 22/6/10 1:03 PM  

sioklahh lagu ni rina..
waaahhhh ^.^ tajuknya apa?
nakk download laa..heheheh

Rina Lia (◕‿◕)✿ 22/6/10 1:10 PM  

besh gle kan hehe

tajuk dia Pelengkap Hidupku. donlod2 jangan xdonlod :)

zahidah dihaz 23/6/10 2:06 AM  

best la lagu ni sis... ^_^

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top