Thursday, July 22, 2010

Kebahagiaan dalam Ke'tensen'an

Ala ala lagu sahir

Rina tengah tensen sebab tak faham macam mana nak buat kerja ni
rasa macam menyedihkan je bila tak faham
adekah saye begitu bodoh kurang pandai?
dapat no1 kot time tadika :p *belagak*

tapi walaupun tensen, rasa hepi
sebab rina dapat HP baru!!

Yey!!

Rina pernah buat entry, yang rina nak sangat blackberry secara free, secara free

Alhamdulillah~
akhirnya impian menjadi kenyataan!

^___^

cuma..

bukan Blackberry
tapi Blueberry!

hhehehe!

takpela
janji appearance sama
dari jauh orang nampak macam Blackberry kot :p


ayah rina jual topup, so dapat HP free
hehe

ni sayang abah lebih ni
lepas ni mintak Blackberry plak ek
*macam abah baca ni je*

9 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

starzieti 22/7/10 3:30 PM  

wah, bestnye ! =D

mida 22/7/10 3:34 PM  

bech
uwh...
ape
sabar
key..

Nina Aman 22/7/10 3:35 PM  

hehe..rina..yg penting dia berry jugak!sy pun nak jugak la blackberry..mengidam mengalahkan preggie...hehe...rina tak wat giveaway ke..dpt hadiah blackberry pn cun...(=

Rina (◕‿◕)✿ 22/7/10 4:27 PM  

starzieti : best2 hehee

mida : erk..ape tu hhee

nina : heheh. nanti kalau ada HP free lagi, rina wat giveaway k :)

nEa FleriDa 22/7/10 4:42 PM  

waahh series best!

cimon 22/7/10 5:14 PM  

perghh...

berry...buatan Msia gitu *peace*

hehe (^v^)

(p/s:dpt warna pink ke?)

MieZa 22/7/10 8:22 PM  

wahhh....best nye~~

iqbalsyarie 22/7/10 10:21 PM  

Waaahhhh!!tahniah!tahniah!!murah rezeki...kalau ada lebih,bagi saya 1 ye!hehehehe...
Post baru:Jadi Bos.Mau?

zahidah dihaz 25/7/10 10:24 AM  

jual topup dapat hp...bestnya..nak jual topup la lepas ni...heheheheheh

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top