Sunday, September 05, 2010

Cinta hati yang menjadi pengubat hati

haha poyo je tajuk. sila lempang rina laju laju

Semalam rina pergi jumpa cinta hati di Shah Alam
siapa lagi kalau bukan mereka ini

bawak mereka pergi Tesco Shah Alam, mak nak beli barang.

banyakkk baju kurung santek santek kat sana!
murah murah pulak tu!
rasa nak beli
tapi yang rina minat, mahal pulak
hehe..

lagipun dah ada 2 pasang baju kurung.
cukup la dulu

lepas tu, 
kami singgah hospital KPJ

melawat cinta hati yang bongsu

tu. die cakit. batuk batuk.

da kurus sikit
tapi tetap comel!

da pandai duduk tauu
dan bakal pandai berdiri


belum sampai setahun lagi.
susahh nak bagi pakai baju
sikit sikit nak berdiri haha

lepas tu, balik rumah

cinta hati no 1 dan no 2

bagi ini

Hadiah birthday rina Yey!

ni dari Amirah - cinta hati no 1

"Ini Ciiya saya dan Tobib saya Gemmop dan ciliya saya kuros"

means

"Ini Cik Liya (Rina) dan Tok Bibi (mak rina) saya gemok dan Cik Liya saya kurus"

hahahha!
sukahati cakap mak rina gemok!
ceit!
sebaik baru 6 tahun :p

Aisyah (cinta hati no 2) plak bagi rina yang ni

ok lupa nak pusing kan :p

 entah apa yang ditulis. hanya Allah dan dia saje yang tahu hehe!

ada lagi. Amirah lukis kereta rina


"Rosa kereta Cik Liya kenapa kereta cik liya rosat nya apa cik liya rosa nga bawa apa cik liya - saya suk cik liya - saya bagi ♥ cik liya ~~~~~"

@_@


15 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

iqbalsyarie 5/9/10 1:27 AM  

ni kena ada anak sendiri ni...haha

kata kila 5/9/10 3:35 AM  

omg sweet je sorang.jeles!;(

cik lya 5/9/10 3:40 AM  

anty yng cute!!epi besday t u lah!!hehe

Fara 5/9/10 3:58 AM  

hahaha.. sungguh tak paham apa yang mereka tulis..hahaha..

kena masuk kelas tusiyen baru pham.. hee

Sharinginfoz 5/9/10 6:10 AM  

seronok betul dengar cerita anak-anak ni jangan lupa segmen @ rina kat sharinginfoz pukul 10 pagi ni

HonEyBuNNy 5/9/10 1:23 PM  

ala...comeinya bdk2 neh..suka tgk...

hamzah ian 5/9/10 1:55 PM  

apa lagi tina.. hahaha..kawin dan ade anak la.. i mean rina.. hoho

hans 5/9/10 4:20 PM  

haih
xsabar nak jumpa anak buah

P/S : Aku Maluuu

Anna Da Lady 5/9/10 5:51 PM  

hahahaha..suka betol tengok gelagat budak2 kan?tambah2 yang dah pandai menulis tu..hehe...tulis kekdang, takde full stop.jenuh kita nak baca

hamzah ian 5/9/10 11:38 PM  

rina.. sblm buka blog aku nnt aku nk mntk maaf.. gurau2 je..

fara 6/9/10 4:38 PM  

alolo comeynyeee!!! ^^

Rina (◕‿◕)✿ 6/9/10 6:01 PM  

kila : sile jeles :p

cik lya : tenkyuuu hehe. eh lya. samela nama? :p

fara : hahah, kne msuk tadika balik kot klo nak pahaam :p

twinkle : rina mmg comel. timekasih kuikui

sharinginfoz : erkk segmen??

honey : :)

hamzah : gedik lan ni

hans : x sbr jugak!

anna : haha tula. xd full stop!

hamzah : snyap lah lan

fara : :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top