Saturday, September 04, 2010

Bayyinat - Penjelasan buat kita semua ^__^

Hari ni rina nak ajak kawan kawan masuk blog yang lain pula.

asyik ajak korang masuk blog orang lainn jee
lama lama takde sape laa masuk blog ni hahaha! :p

tapi blog ini special.
blog ini memberi kita 1001 manfaat
memberi kita 1001 ilmu yang boleh menjadi bekalan di akhirat
insyaAllah tak mustahil boleh memberi kita semua
hidayah dan taufiq dari Allah.

so, jom kita ke sana sekarang

bayyinat

cara penyampaian memang mudah untuk difaham
especially orang macam rina..

yang biasa biasa saja bab ilmu agama ni hukhuk T_T

penulisnya bernama Iqbal
memang best
senang nak berkomunikasi
senang nak tanya soalan

yela kadang kadang orang alim ni, nak tegur pon susah. huh!
please..takkan nak orang alim je masuk syurga??
rina pun nak.
korang pun nak kan??

ok dah.

jangan lupa masuk tauuu

bayyinat

sekian. Assalammualaikum :D

7 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

LiFe KaMi 4/9/10 1:03 PM  

da singgah dlu blog pondok cinta kan..

aSmiDar 4/9/10 2:19 PM  

singgah sini selepas ke bayinat...:)
pandai yu buat header..:)

iqbalsyarie 4/9/10 2:21 PM  

memang cantik pun header dia buat!hehe

Diba Chan 4/9/10 3:25 PM  

dah singgah dah pun blog iqbal tu... haha

hamzah ian 4/9/10 4:03 PM  

nice tina... eh rina,,,

Rina (◕‿◕)✿ 4/9/10 9:18 PM  

sue : ok :)

kami : a ah. skrg sudah tuka bayyinat

asmidar : biase2 je..idea iqbal juga

iqbal : jgn lpe keny roges hehe

diba : hihi. singgah2 la selalu :)

hamzah : thanks hamzah lan eh hamzah ian

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top