Monday, September 06, 2010

Sila salahkan Kila

membuatkan rina rasa rina nak post awal jugak hahaa!

bukan tak sabar, bukan tak sedih Ramadhan nak pergi
cuma takut terlepas peluang untuk bermaafan *alasan*

so nah kad raya untuk korang semua!!


jangan tanya apsal Power Puff Girl =_="
penat kot carik gambar
tapi malas plak nak potong potong ;pp

apa yang penting, niat tu hehe

dikesempatan ini, rina nak minta maaf dekat semua yang membaca blog rina ni..
andai ada tersalah kata..
yang mengguris perasaan sesiapa..
rina minta maaf
tiada niat pun di hati ini

rina juga minta maaf kalau ada fakta yang tersalah ke
gambar yang tercuri ke
lawak kasar ke
ape ape jelah kesalahan

minta maaf sangat sangat..

dan rina juga sedia maafkan semua orang..
bukan setakat yang baca blog ni je
tapi semua orang yang rina kenal

harap harap orang lain pun bolehlah maafkan rina dengan mudah ^_^

kesalahan dengan orang susahkan??
minta ampun dengan Allah pon tak berhasil sekiranya orang tu tak maafkan kita..
so, baik jangan buat salah dengan orang :p

akhir sekali,
rina doakan semoga ukhuwah yang terbina ini
kekal hingga ke akhirat sana
insyaAllah~

haaa
jangan bulan Ramadhan je buat baik
bulan lain pon kene baik tauuuuuu
(khas buat diri sendiri)
haha
erk. buat baik ke bulan ni? macam tak je T__T

jom balik kampung!


22 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

wunny 6/9/10 8:48 PM  

slamat ary rye~
maaf ats sgale2nye :)))

Lan Bingka 6/9/10 10:32 PM  

sambutlah lebaran dengan kesyukuran..:)

selamat hari raya!

hamzah ian 6/9/10 11:54 PM  

hahahaha... lukisan gua lagi cun.. hahahaha

BUNGA 7/9/10 12:00 AM  

slmt hari raya rina...
jemputla dtg beraya ke UK ni..hehehee

iqbalsyarie 7/9/10 12:19 AM  

raya!!!
jaga diri di hari taya.Hati-hati beraya

kata kila 7/9/10 2:04 AM  

hahhhhhh.kila jugak.kahkahkah.rina ni jahat ni..piat tinger hiahh

eh selamat hari raya rina.datang ah umah kila :D

hamzah ian 7/9/10 3:49 AM  

jgn lu brani piat telinga rina wahai kila... ahahahaha

azzey 7/9/10 8:04 AM  

Rina: Sama2lah kita bermaafan ye......Selamat Hari Raya.......

Mr feckry 7/9/10 8:36 AM  

kad raya manual dah tak jual ke

Adyshariz 7/9/10 10:11 AM  

salam syawal tuk rina gak..ooohh x de kampg ker.. jom raya umah akak..hehe..slamat hari raya dik, maaf zahir batin juga..

nuraarin-life 7/9/10 10:12 AM  

Selamat hari raya Rina..

Rina (◕‿◕)✿ 7/9/10 10:54 AM  

wunny, lan, sharinginfoz : thankss :)

hamzah : kite tengok. antara otomen ngan powerpuff girl spe lg kuat haha

bunga : ulu klang ke hehe

iqbal : sory iqbal, rina x smbut hari taya hahak

kila : nak dtg nak dtg :D

hamzah : ohhh so cweeeett =_="

azzey : thanksss :)

feckry : jual jee, tapi mls nak beli hehe

adyshariz : jom jomm heheh

nuraarin : thanksss :)

HaNTwO 7/9/10 11:52 AM  

selamat hari raye cik rina..sempena raye ni mr HAnn nak mintak duit raye...bak mai skit ;p

Bro Framestone 7/9/10 1:17 PM  

selamat hari raya buat rina yang jauh di mata he..23x

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

makdara TERDIVA 7/9/10 3:12 PM  

slmt hari raya dr MDT :)

so comel kad raya tu

Rina (◕‿◕)✿ 7/9/10 4:36 PM  

hantwo : da tua2 xyah duet ry dh :p

nana : thanks nana :)

bro : dekat di hati x hehe :) samat ari ry bro!

makdara : hihi thankss ^_^

fara 7/9/10 7:41 PM  

salam aidilfitri rina! ^^

cimon 8/9/10 8:23 AM  

SeLaMaT HaRi RaYa, MaAf ZaHiR & BaTiN 0-0 ek!

Hehe (^v^)

Rina (◕‿◕)✿ 8/9/10 5:23 PM  

selamat ari raya cimon!!! lama xjmpe :p

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top