Thursday, September 09, 2010

Sederhana saje~

Saje mahu update raya untuk tahun ni

tahun ni rina sederhana je
baju pun beli 2 pasang je

1 kain cotton, lama dah beli
murah gile
RM30 untuk 4 meter hehe

1 lagi beli siap siap kat Jackel,
RM70 je

kasut takde
tudung takde
beg lagi lahh takde

macam biasa,
kuih raya, kuih tunjuk je
*sape tak tau kuih tunjuk tu apa??*

langsir, langsir baru kot, macam tak pernah nampak je haha
lain semua lama.

baju mak, ada 2 pasang juga kot
abah sepasang.

malam ni ingat nak pergi Jalan Tar
since beraya KL
kira, aktiviti wajib untuk rina lah :p

nak beli tudung dan kasut kot

tahun depan, rina berazam
bila raya
nak beli kat mak abah pakaian mahal mahal
perabot baru
langsir, sofa baru
tv baru
karpet baru

hahaha :p

harap harap umur dipanjangkan
rezeki dimurahkan
Amiiinnn

kepada semua,
selamat berhari raya
jangan lupa untuk bermaafan sempena hari raya ini
itu yang paling utama

^__^

8 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

HaNTwO 9/9/10 12:28 PM  

selamat hari raya maaf zahir dan batin cik rina..

Zqah Ail 9/9/10 1:15 PM  

selamat hari raya juga rina !

maaf zahir dan batin ^^

kata kila 9/9/10 2:52 PM  

selamat hari raya cik ina
nak uit aye

Lan Bingka 9/9/10 3:36 PM  

waa banyaknya nak beli raya tahun depan.. beli yg mana perlu je. jangan membazir..:)

Mr feckry 9/9/10 3:49 PM  

yo..malam raya pergi jalan tar? gua tak pernah buat tu

syamim,  9/9/10 6:36 PM  

Selamat Hari Raya cik Rina =)

Rina (◕‿◕)✿ 10/9/10 12:22 PM  

selamat hari raya semua!!!

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top