Saturday, September 25, 2010

GUA TAHU ITU SIAPA


Gua teka, Encik Hamzah bersama dengan Mak Long beliau yang sedang minum air sirap.

Sebab gua tengok Hamzah macam mau lari je.
Mesti Mak Long beliau tengah keudarakan soalan soalan panas yang menyebabkan beliau rasa nak blah dari situ secepat mungkin.

harap harap tekaan gua betul.
kalau tak betul pun, harap harap gua dapat lah domain

macam best jugak www.rinastories.com

kalau tak, kenny rogers pon jadiklah hehe..

gua nak tag 3 orang, tapi gua harap, yang baca ni masuk je contest ni ok??

(1) Shag
(2) Ryna
(3) Mieza



9 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Unknown 25/9/10 11:38 PM  

detailnya jawapan...maklong minum air sirap? haha

Entry Baru:
-Yelah,saya ni orang asing...
-Ulama Politik ?

MieZa 26/9/10 12:41 AM  

rina...nanti orang join ok...thx tag,,

Hazwan 26/9/10 10:26 AM  

ni contest ek???

Rina Lia (◕‿◕)✿ 26/9/10 11:32 AM  

iqbal : haha. dah itu soalan die hehe

emie : okie

hazwan : a ah

hamzah ian 26/9/10 12:20 PM  

ngeh2.. tenkiu sebab join.. anda adalah pemenang.. eh..

silap..

anda adalah peserta.. hehe..

Linglung 26/9/10 5:53 PM  

gua ingatkan yg dok sebelah hamzah tu lu...bukan ke??

kata kila 26/9/10 9:18 PM  

ekekekeeke.. sebab die duduk pun tak betul kan?

Rina Lia (◕‿◕)✿ 26/9/10 10:52 PM  

linglung : semestinye bukan hehe

kila : tu la, glabah smcm je hehe

Related Posts with Thumbnails

  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top