Wednesday, August 18, 2010

7 hari mencari cinta..

tapi dah sebulan hehe!

 Ini mengenai seorang jejaka yang terpaut dengan wajah ayu dalam gambar ni


tapi dia tak berkesempatan nak berkenalan dengan gadis tersebut

sedikit petikan kata kata jejaka tersebut;

"Ini bukan kerja gila...

Mungkin tidak konvensional untuk tatapan umum. Namun, mengertilah... tujuan pencarian ini bukanlah untuk menjadi seorang yang gila terhadap seseorang insan. Pencarian ini hanyalah satu niat murni untuk mengenali seorang gadis yang ditatapi pada kaca lensa.

Sememangnya gambar ini ditangkap ketika minum malam di Subang Jaya. Ketika lensa diacu ke dalam kedai makan, terkaget si pemegang kamera apabila kaca lensanya terpacu ke arah wajah ayu".

 Huhu!
korang tak rasa sweeeeeet sangat sangat ke? ^__^

kalau tiba tiba rasa gambar atas tu gambar anda, bolehla bergembira ye hihi

Klik sini untuk mengenali jejaka tersebut

kalau jumpa, sure best kan hihi

source : Hamzah lan

13 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

syima 18/8/10 2:21 PM  

siyes si jejaka cari insan ini?
fuyoohh~
sgt shweett...setia gtu..xputus asa...
bagus!

nuraarin-life 18/8/10 2:27 PM  

kalau single takper, takut dah berpunyer jer.. sian tuan blog nnt

Rina (◕‿◕)✿ 18/8/10 2:32 PM  

syima : a ah. sweeetkan?? hehe

nuraarin : tula...entry tbaru ckp die da bpnye wuuwu

echah mashuri 18/8/10 3:06 PM  

waa..ade gak gitu?hee
tp pmpuan tu tomei:)

Pinky Pixie 18/8/10 3:47 PM  

best gile kalo jd pmpan tu kan. ade org admirer.. ehhe

Rina (◕‿◕)✿ 18/8/10 4:06 PM  

echah : sweetkan? ayu je hehe

pinki pixie : yup. how i wish someone make a blog bcause of me hihi ^_~

Hamzah Ian 18/8/10 4:39 PM  

siapakah hamzah ian itu... hoho..

iqbalsyarie 18/8/10 5:10 PM  

takpe...belum 25 tahun lagi~hahahahaha

Rina (◕‿◕)✿ 18/8/10 5:53 PM  

Hamzah : makhluk Tuhan plg seksi hehe

iqbal : hehehe! ok fine :p

waw-wa ツ 18/8/10 9:32 PM  

igt kan citer kt tv. hehe... 7 hari mencari cinta

Rina (◕‿◕)✿ 18/8/10 10:09 PM  

a ahkan? tu macam cite indon rasenye kan?

cimon 19/8/10 5:42 PM  

perghh...

gilerr stalker mamat tuh!

hehehe (^v^)

*peace..gurauan d bulan Ramadhan*

Rina (◕‿◕)✿ 19/8/10 7:17 PM  

tu la. mcm mnakutkan gak kan hahha..

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top