Thursday, August 26, 2010

Cuba teka wajah siapakah ini?



cuba teka sape ni?

Heliza? Wardina? 

awww, janganlah teka yang cantik cantik macam tu

ni rina la

hakhak
sila muntah hijau sekarang.

ini adalah hasil dari Che Armster

rina tak bagi gambar besar besar, gambar header je hehe
yang lebih lebih adalah daya imaginasi dia

walaupun tak sama, tapi lagi comel dari yang sebenar hehee
I like~

 thanks Che Arm!

love it so much. janganlah sorry sorry pulak T___T


p/s : sape sape nak di sketch kan di conteng arang ke muka sendiri bolehla request dekat beliau ok? hehe ^_^
 


13 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Che Armster 26/8/10 6:45 PM  

sori muka tak serupa.. gambar tu kecik sangat la.. kalau try besarkan jadik blurry.. (alasan) :P

Rina (◕‿◕)✿ 26/8/10 6:46 PM  

hihi. xpe2. paham. memang sgaje xnk bg gmbr jelas. nanti terus jd xlawa lukisan hehehe

thanks tau che arm ^__^

Linglung 26/8/10 7:55 PM  

gua ingat lisa surihani beb :p

iqbalsyarie 26/8/10 8:15 PM  

sama mcm makcik yg jual kat bazar tadi...ingatkan org yg sama...alahai...saya dah salah teka la... :(

Cerita terbaru di blog:"saya nak kawin dan ada anak"

HaNTwO 26/8/10 8:58 PM  

hahahah dah terang2 brader armster bg pembayang...

nurayunni 26/8/10 10:46 PM  

not bad..cantik..

doop 26/8/10 10:55 PM  

muntah kelabu~ kehkehkeh

Rina (◕‿◕)✿ 26/8/10 10:58 PM  

Linglung : ala, janganlah jujur sangat u ni, i da blushing tau hahahahakk

iqbal : budak sorang ni memang sengaje carik gaduh. sebaik ustaz gua, kalu x memang nak kene japg :p hihi

hantwo : pembayang ape lak ni =_=

nurayunni : kan? cepat2 pakse die buat satu untu ayuni plak :D

doop : berbau kejelesan disitu :p

LiFe KaMi 27/8/10 12:40 AM  

patut mcm penah lihat..hehe.. cantik2..

Fared Isa 27/8/10 2:07 AM  

hi rina..

wah, d sketch is so pretty lah..

but of coz d real one is prettier.. ;)

Rina (◕‿◕)✿ 27/8/10 2:03 PM  

life kami : hehe..:p

kamaryeah : thanks :)

fared : thanks *kembang2*

mieza : thanks :)

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top