Saturday, August 21, 2010

Lompat tikam ~!

Hari tu, rina ada cari kuih Lompat Tikam di Param
boleh baca entry INI

tapi tak jumpa

tanya tanya mak dan abah, diorang pon tak tahu.

so mak rina yang memang merupakan ibu mithali hehe
pon try la tanya tanya makcik makcik yang jual kuih dekat rumah rina ni

dan akhirnya jumpa!

Ta Daa~


RM1.50

tak sabar nye nak rasa !!

bila nak berbuka ni? hihi

13 footprints here! Thanks! (◕‿◕):

Hamzah Ian 21/8/10 5:30 PM  

har har har... nmpk sedap.. nyam2..

Amirrah Zawani 21/8/10 5:51 PM  

sy x pernah makan lagi lompat tikam macam ni..
kalau kat kedah, lompat tikam lain sikit.. xda pulut merah tu..

Rina (◕‿◕)✿ 21/8/10 5:56 PM  

hamzah : nyum2!

amirrah : yeke..rina lg xpna tgk xpna dgr.ni festime..can't wait nak rs hehe

echah mashuri 21/8/10 6:02 PM  

waa..lompat tikm mmg best!nk pegi cari gak ah..kui9

aniline 21/8/10 6:05 PM  

hehe, akhirnye kan. blh jugk merasa, alhamdulillah, da mcm mengidam dah rina. hihi :b

Che Armster 21/8/10 7:16 PM  

akhirnya berjaya juga.. jgn lupa amik gambar muka terharu meleleh2 hingus mkn lompat tikam tau

Rina (◕‿◕)✿ 21/8/10 7:22 PM  

echah : hehe. carik2. nyum2

aniline : tula. nsib baik xmngndung haha

che arm : hahaha! bgus gak idea tu T_T"

HaNTwO 21/8/10 7:22 PM  

kalo nak mkn kuih ni kena melompat dulu ek?? nanti tinggalkan skit yek...teringin nak mkn..huhu

Rina (◕‿◕)✿ 21/8/10 7:58 PM  

nak ke? meh sini rs hehe..x best pun....manisss....

ilyani 22/8/10 12:34 AM  

ohoho.. mmg baru kenal lompat tikam ke? :P masa kecik2 saya suka makan ni.. biasala kelantanese.

Rina (◕‿◕)✿ 22/8/10 12:56 AM  

a ah. baru dgr. sedihkan?? hehe

azzey 22/8/10 12:48 PM  

Rina: mmg npk sedap.....kaler pun dh menyelerakan!

Rina (◕‿◕)✿ 22/8/10 5:38 PM  

yg mane yg mane? tepung pelita kannn :p

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

✿Visitors ツ


✿NotaKaki ツ

+ Semua gambar adalah hak milik peribadi Rina.
+ Penyalahgunaan gambar akan dikenakan tindakan.
+ Plagiarism is not allowed.
+ Blog ini akan di updet hari2. (maybe :p)
+ Ok. Itu je kot buat masa ni. Thanks for visiting ya!


  © Rina Stories~* at Rinastories.Blogspot. All Rights Reserved. Powered by Blogger.

Goto Top